Main Article Content
Article Details
Aaker D.A., Building strong brands, The Free Press, New York 1996.
Alee V., Reconfiguring the Value Network, Journal of Business Strategy, Vol 21, no. 4. 2000. (Crossref)
Alee V., The future of knowledge, Elsevier, Burlington 2003.
Badzińska E., Konkurowanie przedsiębiorstw w segmencie młodych konsumentów, PWE, Warszawa 2011.
Baran, J. (2009). Metody uzupełniania zapasów w spółdzielni mleczarskiej - stadium przypadku. Roczniki Naukowe SERiA, 11(1), 18-23.
Dębski M., Kreowanie silnej marki, PWE, Warszawa 2009.
Hill N., Alexander J., Pomiar satysfakcji i lojalności klientów, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
Kotler P., Pfoertsch W., Zarządzanie marką w segmencie B2B, PWN, Warszawa 2008.
Kubiak K., Wykorzystanie sieci wartości podczas analizy przepływu wiedzy, [w:] Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Nr 686
Mazur K., Value Networks approach as a tool for intangibles value analysis and amplification capability - case study, Management Zielona Góra 2007.
Patkowski P., Potencjał konkurencyjny marki - jak zdobyć przewagę na rynku, Poltext, Warszawa 2010.
Polański P., Budowa i pomiar kapitału marki, Copyright by Piotr Polański, Warszawa 2008.
Szulce H., Janiszewska K., Zarządzanie marką, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2006.
Urbanek G., Zarządzanie marką, PWE, Warszawa 2002.
Witek-Hajduk M.K., Zarządzanie silną marką, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011.
Downloads

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.