Main Article Content
Article Details
Aghion P., Howitt P.: A Model of Growth Through Creative Destruction, Econometrica, 60/1992. (Crossref)
Arrow K.J: Economic Welfare and the Allocation of Resources for Invention, w: The Rate and Direction of Inventive Activity: Economic and Social Factors, National Bureau of Economic Research, Princeton 1962. (Crossref)
Brelik, A. (2009). Rural Tourism Development in Poland. Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 11(6), 17-20.
Chyłek E.K.: Problematyka innowacji w Unii Europejskiej, Financing Polish Science, Herba Polonica, vol. 52, 2006.
Dixit A.K., Stiglitz J.E.: Monopolistic Competition and Optimum Product Diversity, American Economic Review, June, Vol 67, No 3, 1977.
Gilbert R.J., Newberry D.M.G.: Preemptive patenting and the persistence of monopoly, American Economic Review, June, Vol 72, No 3, 1982.
Grossman G. M., Helpman E.: Endogenous Innovation in the Theory of Growth, Journal of Economic Perspectives, No 8/1994. (Crossref)
Podręcznik Oslo. Zasady gromadzenia i interpretowania danych dotyczących innowacji. Wydanie III.
Porter M.E.: Competitive Advantage of Nations, Creating and Sustaining Superior, Simon and Schuster, New York, 2011.
Romer, P. M., 1990, 'Endogenous Technological Change', Journal of Political Economy 98. (Crossref)
Szopik-Depczyńska K., Świadek A.: Innovative Machanisms in Territorial Industrial Systems - Western Pomerania Case, Folia Oeconomica Staetinesia 1/2012, pp. 180-182;
Tomaszewski, M. (2013). CHOSEN FACTORS INFLUENCING COOPETITION IN WESTERN POLAND IN THE 2009-2011 PERIOD. Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia, 12(4), 123–131. Retrieved from https://aspe.sggw.edu.pl/article/view/523
Tomaszewski M., Brelik A.: Wybrane determinanty kształtujące współpracę innowacyjną przedsiębiorstw przemysłowych z jednostkami pan i szkołami wyższymi na terenie polski północno- zachodniej. Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 305, s. 50-61, 2013 LW
Downloads
- Anna Rytko, COMPETITIVENESS OF POLISH AND SLOVAK AGRI-FOOD PRODUCTS ON THE EUROPEAN MARKET , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 12(61) (2014)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Agnieszka Brelik, Place marketing and creation of region , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 3(52) (2010)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.