Marketing terytorialny a kreowanie regionów

Main Article Content


Abstrakt
Turystyka jako znaczący element rozwoju miast i regionów, integrując w szereg dziedzin gospodarki, pozwala na wyeksponowanie i promocję wyjątkowych walorów, charakteryzujących określone obszary geograficzno-administracyjne W artykule przedstawiono znaczenie marketingu terytorialnego oraz jego wpływ na kreowanie regionów.

Article Details

Jak cytować
Brelik, A. (2010). Marketing terytorialny a kreowanie regionów. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 322–328. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.28
Bibliografia

Frankowski Z. 1996: Marketing w zarządzaniu gminą. Człowiek i Środowisko, nr 2.

Gołembski G. 1998: Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej. Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań.

Helbrecht I., 1993: Standmarketing. Konturen einer kommunikativen Stadtenwicklungspolitik, Stadtforschung aktuell, 44, Basel.

Holloway J.Ch., Ch. Robinson 1997: Marketing w turystyce, Wyd. PWE, Warszawa 1997.

Łuczak M. Marketingowa koncepcja produktu turystycznego Sopotu, Uniwersytet Gdański, Sopot 2004, s. 130.

Meffert H. 1989: Stadtemarketing – Pflicht oder Kűr? Symposium "Stadtvisionen", Stadtstrategien und Städtemarketing in der Zukunft". Münster, 2-3 Martz 1989.

Ministerstwo Pracy, Projekt Strategii Rozwoju Turystyki na lata 2007-2013, Warszawa 2005r.

Mruk H., Rutkowski I.P. 1999: Strategia produktu. Wyd. II zmienione, PWE, Warszawa.

Nawrocka E., 2004: Determinanty Tworzenia i Rozwoju Markowych Produktów Turystycznych Obszaru, w: Poskrobko B., R. Ziółkowski, Miejsce turystyki w Strategii Rozwoju Województwa Podlaskiego, w: Turystyka na obszarach Zielonych Płuc Polski, red. G. Rąkowski, Narodowa Fundacja Ochrony Środowiska, Białystok 2002.

Produkty Turystyczne, Szczecin-Niechorze 2004.

Szromik A., 1997: Marketing terytorialny- geneza, rynki docelowe i podmioty oddziaływania, w: Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, pod red. T. Domańskiego, Centrum Badań i Studiów Francuskich, Instytut Studiów Międzynarodowych, Uniwersytet Łódzki, Łódź 1997.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.