Marketing terytorialny a kreowanie regionów
Main Article Content
Abstrakt
Turystyka jako znaczący element rozwoju miast i regionów, integrując w szereg dziedzin gospodarki, pozwala na wyeksponowanie i promocję wyjątkowych walorów, charakteryzujących określone obszary geograficzno-administracyjne W artykule przedstawiono znaczenie marketingu terytorialnego oraz jego wpływ na kreowanie regionów.
Article Details
Jak cytować
Brelik, A. (2010). Marketing terytorialny a kreowanie regionów. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 322–328. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1556
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Agnieszka Brelik, Marek Tomaszewski, Presja ze strony konkurentów a aktywność innowacyjna przedsiębiorstw w państwach rozwijających się , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 12(61) (2014)