Main Article Content
Article Details
Anholt S.: Brand America - tajemnica mega marki, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2005.
Bołtromiuk A.: Realizacja funkcji turystycznej na obszarach sieci Natura 2000, [In:] Uwarunkowania zrównoważonego rozwoju gmin objętych siecią Natura 2000. A. Bołtromiuk (ed.). IRWiR PAN, Warszawa 2011.
Brelik A.: Sustainable tourism development-case of Wolin region. Acta. Sci. Pol., Oeconomia 11 (2) 2012.
Florek M.: Strategia promocji jednostek samorządu terytorialnego- zasady i procedury, Fundacja Best- Place Europejski Instytut Marketingu Miejsc. Warszawa 2011.
Górecka A.: The tourism function determinants of the rural municipalities in podkarpackie province, Poland. Acta. Sci. Pol., Oeconomia 10 (4) 2010.
Górska-Warsewicz H.: Rola marki na rynku usług turystycznych a rozwój regionów, [In:] Gospodarka turystyczna w XXI wieku. Problemy i perspektywy rozwoju w skali regionalnej i lokalnej. S. Bosiacki (ed.), AWF Poznań, Poznań 2008.
Guzal-Dec D.: Operacjonalizacja modelu Presja-Stan-Reakcja w badaniu cenności ekologicznej gmin wiejskich na przykładzie województwa lubelskiego. Rocznik Ochrony Środowiska/Annual Set the Environment Protection, Tom 15, nr 3/2013.
Hołderna-Mielcarek B.: Marka ekologiczna - elementem strategii produktu turystycznego, [In:] Gospodarka turystyczna XXI wieku. S. Bosiacki (ed.), Wyd. AWF w Poznaniu, Poznań 2008.
Kasztelan A.: Środowiskowa konkurencyjność regionów - próba konceptualizacji. Problemy Ekorozwoju- Problems of Sustainable Development, vol. 5, no 2/2010.
Kotler P., Lee N.: Marketing w sektorze publicznym, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne w Warszawie - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Warszawa 2008.
Kozma G.: Place marketing, Debrecen 2006.
Minrol.gov.pl [accessed: on Jan. 9, 2014].
Panasiuk A.: Założenia koncepcji marki turystycznej. Marketing i Rynek, nr 8/2004.
Potencjał turystyczny Polski Wschodniej - badanie poprzedzające tworzenie kampanii reklamowej. Raport z badania jakościowego. Raport przygotowany przez dom badawczy MAISON dla Polskiej Organizacji Turystycznej. Warszawa, kwiecień 2009.
Sawicki B.: Kreowanie marki w agroturystyce i turystyce wiejskiej, [In:] Marka wiejskiego produktu turystycznego. P. Palich (ed.), Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni, Gdynia 2009.
Sikorska-Wolak I.: Turystyka w aktywizacji społeczno-gospodarczej obszarów wiejskich (na przykładzie województwa lubelskiego), Acta. Sci. Pol., Oeconomia 9 (4) 2010.
Soliński T., Krupa J.: Rola samorządu lokalnego w tworzeniu produktu turystycznego regionu. Referat wygłoszony na III Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Technicznej "Błękitny San" pt. "Ochrona środowiska, walory przyrodnicze i rozwój turystyki w dolinie Sanu", Związek Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego, Dubiecko 2006.
Starzewska J.: Klaster szansą rozwoju przedsiębiorstw na rynku turystycznym, [In:] Gospodarka turystyczna XXI wieku. S. Bosiacki (ed.), Wyd. AWF w Poznaniu, Poznań 2008.
Starzewska J.: Klaster perspektywą dla przedsiębiorców na polskim rynku turystycznym, Wyd. Difin, Warszawa 2009.
Suchta J. (ed.): Wycena i gospodarowanie nieruchomościami na obszarach cennych ekologicznie (cenność ekologiczna- wartość ekonomiczna, Zachodnie Centrum Organizacji, Olsztyn - Zielona Góra 1997.
Szczepanowski A. E.: Markowe produkty turystyczne, PWE, Warszawa 2012.
Sztando A.: Konkurencyjność gospodarcza a kreowanie dochodów w gminnej polityce budżetowej, [In:] Konkurencyjność miast i regionów: materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Gospodarki Regionalnej oraz Katedrę Polityki Ekonomicznej i Prognozowania Rozwoju AE w Krakowie, Z. Szymla (ed.), Kraków 1999.
Zalech M., Godlewski G.: Rodzaje i znaczenie produktów wiejskich w tworzeniu marki przestrzeni turystycznej, [In:] Marka wiejskiego produktu turystycznego, P. Palich (ed.). Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni, Gdynia 2009.
Zalech M., Kamińska A.: Determinants and directions of the development of tourism in communes from the eastern part of warmińsko-mazurskie province. Acta. Sci. Pol., Oeconomia 13 (2) 2014.
Downloads
- Magdalena Maciaszczyk, TENDENCIES OF CHANGES IN MARKET BEHAVIOURSOF PHYSICALLY DISABLED CONSUMERS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 14(63) (2015)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.