Main Article Content
Article Details
Afuah A., Tucci Ch.L.: Biznes internetowy. Strategie i modele, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
Anderson Ch.: Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina Poznań, 2008.
Banaszyk P., Cyfert Sz.: Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa, Difin Warszawa 2007.
Borusiak B.: Innowacyjne formaty handlu detalicznego, w: Innowacje w marketingu i handlu, Zeszyty Naukowe 189. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu Poznań2011. Chwałek J.: Kierunki rozwoju innowacji w handlu, Handel Wewnętrzny 2 2014.
De Witt B., Meyer R.: Synteza strategii, PWE Warszawa 2007.
Domański T.: Strategie rozwoju handlu, PWE Warszawa, 2005.
Gołębiowski T., Dudzik T.M., Lewandowska M., Witek-Hajduk M.: Modele biznesu polskich przedsiębiorstw. SGH Warszawa, 2008.
Kin Ch., Mauborgne R.: Kreowanie "błękitnych oceanów" rynku, w: Biznes, tom 2. Biblioteka Gazety Wyborczej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
Kotler Ph.: Marketing od A do Z, PWE, Warszawa 2004.
Koźmiński A.K.: Zarządzanie w warunkach niepewności. Podręcznik dla zaawansowanych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
Kucia M.: Wirtualizacja działalności handlowej przedsiębiorstw, Marketing i Rynek 8/2015.
Lambin J.-J.: Strategiczne zarządzanie marketingiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
Magretta J.: Tajniki modelu biznesowego, Harvard Business Review Polska marzec/2003.
Obłój K.: Tworzywo skutecznych strategii. Na styku starych i nowych reguł konkurencji, PWE, Warszawa 2002.
Prahalad C.V., Ramswamy V.: Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa 2005.
Sławińska M. (red.): Modele biznesu w handlu detalicznym, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010.
Sobczyk G.: Bliskość handlu źródłem wartości dla klienta, Marketing i Rynek 8/2015.
Sznajder A.: Technologie mobilne w marketingu, Oficyna a Wolter Kluwer business, Warszawa 2014.
Downloads
- Jan Wiktor, AN ATTEMPT OF BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF THE PUBLICATIONS FROM THE 25TH CONGRESS OF MARKETING, COMMERCE AND CONSUMPTION DEPARTMENTS - EXPERIENCES OF THE PAST AND CHALLENGES OF THE FUTURE , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 15(64) (2016)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.