Main Article Content
Article Details
Becker G.: Human Capital, New York 1975.
Bombol M.: Czas wolny jako kategoria diagnostyczna procesów rozwoju społeczno-gospodarczego. Monografie i Opracowania 555. SGH, Warsaw 2008.
Bombol M., Dąbrowska A.: Czas wolny. Konsument. Rynek. Marketing. LIBER. Warsaw 2003.
Bylicki A.: Uwagi dotyczące realizacji w Polsce programu budowy gospodarki opartej na wiedzy [in:] Gospodarka oparta na wiedzy. Perspektywy Banku Światowego. A. Kukliński (ed.) Scholar. Warsaw 2003.
Bywalec C., Rudnicki L.: Konsumpcja. PWE. Warsaw 2002.
Czapiński J.: Kapitał ludzki i kapitał społeczny a dobrobyt materialny: polski paradoks. Zarządzanie Publiczne 4/2008.
Fukuyama F.: Zaufanie. Kapitał społeczny a droga do dobrobytu. PWN. Warsaw-Wrocław 1997.
Heintzman P., Mannell R.C.: Spiritual function of leisure and spiritual well being: Coping with time pressure. Leisure Science 25/2003. (Crossref)
Kłoskowska A.: Socjologia kultury. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warsaw 2007.
Koźmiński A.: Jak tworzyć gospodarkę opartą na wiedzy? [in:] Strategia rozwoju Polski u progu XXI wieku, Kancelaria Prezydenta RP i Komitet Prognoz Polska 2000 Plus. PAN. Warsaw 2001.
Looseley D.: Joffre Dumazedier, Toward a society of leisure. International Journal of Cultural Policy 16(1)/2010. (Crossref)
Matczak A.: Problemy badania funkcji turystycznej miast Polski. Acta Universitatis Lodziensis. Turyzm 5/1989. (Crossref)
Mikuła B.: Relacje jako element kapitału ludzkiego [in:] Budowanie relacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi. J.S. Kardas (ed.). Wydawnictwo Studio Emka. Warsaw 2009.
Niemczyk A.: Turystyka jako forma zagospodarowania czasu wolnego [in:] Jakość usług turystycznych a ochrona praw konsumenta. T. Burzyński, M. Żemła (ed.). GWSH. Katowice 2007.
Niemczyk A.: Wirtualizacja kultury. Świat Marketingu 6/2008; http://www.swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01&id_numer=627349 [Accessed: 04.2015].
Niemczyk A.: Turystyka - sposób na zagospodarowanie czasu wolnego (na przykładzie mieszkańców powiatu nowosądeckiego. Handel Wewnętrzny 4/2013.
Niemczyk A, Zacłona T.: Funkcja turystyczna polskich makroregionów w aspekcie społeczno- ekonomicznym pierwszej dekady członkostwa w UE, [in:] Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca, red. A. Rapacz, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 379, Wrocław 2015. (Crossref)
Putnam R.: Bowling alone: The collapse and revival of American community. Touchstone Books. New York 2000. (Crossref)
Putnam R.: Better together. Restoring the American community. Simon & Schuster. New York 2003.
Simpson S., Yoshioka C.: Aristotelian view of leisure: An outdoor recreation perspective. Leisure Studies 11/1992. (Crossref)
Strahl D. (ed.): Taksonomia struktur w badaniach regionalnych. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Wrocław 1998.
Sztompka P.: Zaufanie. Fundament społeczeństwa. Wydawnictwo Znak. Kraków 2007.
The Well-being of Nations, The Role of Human and Social Capital. 2001. OECD Publishing 2001.
Zeliaś A. (ed..): Taksonomiczna analiza przestrzennego zróżnicowania poziomu życia w Polsce w ujęciu dynamicznym. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Kraków 2000.
Downloads
- Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska, Małgorzata Wiścińska, SUSTAINABLE MARKETING MIX – THE BASIC ASSUMPTIONS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 15(64) (2016)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.