Main Article Content
Article Details
Becker G.: Human Capital, New York 1975.
Bombol M.: Czas wolny jako kategoria diagnostyczna procesów rozwoju społeczno-gospodarczego. Monografie i Opracowania 555. SGH, Warsaw 2008.
Bombol M., Dąbrowska A.: Czas wolny. Konsument. Rynek. Marketing. LIBER. Warsaw 2003.
Bylicki A.: Uwagi dotyczące realizacji w Polsce programu budowy gospodarki opartej na wiedzy [in:] Gospodarka oparta na wiedzy. Perspektywy Banku Światowego. A. Kukliński (ed.) Scholar. Warsaw 2003.
Bywalec C., Rudnicki L.: Konsumpcja. PWE. Warsaw 2002.
Czapiński J.: Kapitał ludzki i kapitał społeczny a dobrobyt materialny: polski paradoks. Zarządzanie Publiczne 4/2008.
Fukuyama F.: Zaufanie. Kapitał społeczny a droga do dobrobytu. PWN. Warsaw-Wrocław 1997.
Heintzman P., Mannell R.C.: Spiritual function of leisure and spiritual well being: Coping with time pressure. Leisure Science 25/2003. (Crossref)
Kłoskowska A.: Socjologia kultury. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warsaw 2007.
Koźmiński A.: Jak tworzyć gospodarkę opartą na wiedzy? [in:] Strategia rozwoju Polski u progu XXI wieku, Kancelaria Prezydenta RP i Komitet Prognoz Polska 2000 Plus. PAN. Warsaw 2001.
Looseley D.: Joffre Dumazedier, Toward a society of leisure. International Journal of Cultural Policy 16(1)/2010. (Crossref)
Matczak A.: Problemy badania funkcji turystycznej miast Polski. Acta Universitatis Lodziensis. Turyzm 5/1989. (Crossref)
Mikuła B.: Relacje jako element kapitału ludzkiego [in:] Budowanie relacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi. J.S. Kardas (ed.). Wydawnictwo Studio Emka. Warsaw 2009.
Niemczyk A.: Turystyka jako forma zagospodarowania czasu wolnego [in:] Jakość usług turystycznych a ochrona praw konsumenta. T. Burzyński, M. Żemła (ed.). GWSH. Katowice 2007.
Niemczyk A.: Wirtualizacja kultury. Świat Marketingu 6/2008; http://www.swiatmarketingu.pl/index.php?rodzaj=01&id_numer=627349 [Accessed: 04.2015].
Niemczyk A.: Turystyka - sposób na zagospodarowanie czasu wolnego (na przykładzie mieszkańców powiatu nowosądeckiego. Handel Wewnętrzny 4/2013.
Niemczyk A, Zacłona T.: Funkcja turystyczna polskich makroregionów w aspekcie społeczno- ekonomicznym pierwszej dekady członkostwa w UE, [in:] Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca, red. A. Rapacz, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 379, Wrocław 2015. (Crossref)
Putnam R.: Bowling alone: The collapse and revival of American community. Touchstone Books. New York 2000. (Crossref)
Putnam R.: Better together. Restoring the American community. Simon & Schuster. New York 2003.
Simpson S., Yoshioka C.: Aristotelian view of leisure: An outdoor recreation perspective. Leisure Studies 11/1992. (Crossref)
Strahl D. (ed.): Taksonomia struktur w badaniach regionalnych. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Wrocław 1998.
Sztompka P.: Zaufanie. Fundament społeczeństwa. Wydawnictwo Znak. Kraków 2007.
The Well-being of Nations, The Role of Human and Social Capital. 2001. OECD Publishing 2001.
Zeliaś A. (ed..): Taksonomiczna analiza przestrzennego zróżnicowania poziomu życia w Polsce w ujęciu dynamicznym. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Kraków 2000.
Downloads
- Ewa Frąckiewicz, Edyta Rudawska, Małgorzata Wiścińska, SUSTAINABLE MARKETING MIX – THE BASIC ASSUMPTIONS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 15(64) (2016)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.