Main Article Content
Article Details
Adamowicz M.: Refleksje nad rozwojem i istotą marketingu [w:] Pieniak-Lendzion K., Nowogródzka T.: Współczesny marketing i logistyka-globalne wyzwania, Wydawnictwa UPH, Siedlce 2014.
Bukowska-Piestrzyńska A.: Przyjazne zarządzanie personelem pomocniczym gabinetu stomatologicznego. Cześć I, Magazyn Stomatologiczny" 7-8/2004.
Bukowska-Piestrzyńska A.: Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta, CeDeWu, Warszawa 2007.
Czarnecka K., B. Różański B.: Jakość usług a polityka samorządu lokalnego, Służba Zdrowia 39-40/1999.
Czerw A. (red.): Marketing w ochronie zdrowia, Difin, Warszawa 2010.
Czerw A., Religioni U.: Systemy oceny jakości w ochronie zdrowia, Problemy Zarządzania 2/2012. (Crossref)
Dobska M., P. Dobski P.: Marketing usług medycznych, Wydawnictwo INFOR, Warszawa 1999.
Hall R.: Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi, Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2011.
Iwanicka A.: Satysfakcja i jej rola w aktywności rynkowej nabywcy finalnego, "Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej" 260/2009.
Jończyk J.: Ocena satysfakcji pacjenta w kontekście jakości opieki zdrowotnej, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 151/2011
Maciąg A., Sakowska I.: Rola i prawa pacjenta w obszarze jakości usług zdrowotnych, Studia i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego 1/2006.
Makacewicz S. (i in.): Satysfakcja pacjenta z modelu kompleksowej opieki stomatologicznej, Dental and Medical Problems 43/2006.
Małecka B., J. T. Marcinkowski T.: Satysfakcja pacjenta czynnikiem kształtującym współczesny rynek usług medycznych, Problemy Higieny i Epidemiologii, 88/2007.
Mazurek-Łopacińska K.: Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa 2003.
Nieżurawski L., Pawłowska B., Witkowska J.: Satysfakcja klienta. Strategia - Pomiar - Zarządzanie. Koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2010.
Nowicki P., T. Sikora T.: Czynniki kształtujące satysfakcję klienta oraz korzyści z pomiaru satysfakcji klienta w procesie doskonalenia jakości [w:] Sikora T. (red.) Zarządzanie Jakością - Doskonalenie Organizacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2010.
Opolski K., Dykowska G., Możdżonek M.: Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych. Teoria i praktyka, CeDeWu, Warszawa 2010.
Szumska M.: Opieka asystentki i higienistki warta miliony, Asysta Dentystyczna 1/ 2011.
Szumska M., Oczami pacjentów - cz. I. Wyróżniki stomatologów i ich gabinetów. Badania październik 2009 r., Twój Przegląd Stomatologiczny 1-2/2010.
Szumska A.: Podział obowiązków w gabinecie stomatologicznym w zakresie zarządzania pacjentami, "Asysta Dentystyczna" 1/2010.
Szymańska J. (i in.), Satysfakcja pacjenta z usług świadczonych w gabinecie stomatologicznym, Zdrowie Publiczne 118/2008.
Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r. poz. 217, z późn. zm.), art. 2 ust. 1 pkt 5.
Wereda W.:, Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług, Difin, Warszwa 2009.
Wroński K., R. Bocian R.: Dlaczego zakłady opieki zdrowotnej powinny badać satysfakcję pacjentów z oferowanych przez siebie usług medycznych?, Pielęgniarstwo Chirurgiczne i Angiologiczne 4/2009.
Zielińska Z. (i in.): Potrzeby i popyt na usługi medyczne, Materiały Konferencyjne, IRWiK, Warszawa 2000 s. 6 [za:] Krot K.: Jakość i marketing usług medycznych, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2008.
Downloads
- Anton Čiernik, Ingrid Šabíková, Igor Turuk, THE SOCIAL IMPORTANCE OF THE BENEFITS OF A GREEN ECONOMY , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 16(65) (2016)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Wioletta Wereda, Relationship marketing as a modern business strategy supporting activities of self-government units in the region , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 3(52) (2010)
- , , ECONOMIC AND FINANCIAL SITUATION OF HOUSEHOLDS IN POLAND – ANALYSIS AND DIAGNOSIS , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 18(67) (2017)
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.