Main Article Content
Article Details
Berbeka J.: Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów, „Marketing i Rynek” 1999, nr 1.
Botsman R., Rogers R.: What’s Mine Is Yours: The Rise of Collaborative Consumption, Harper Collins, New York 2012.
Bywalec Cz.: Konsumpcja w teorii i praktyce gospodarowania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
Gansky L.: The Mesh: Why the Future of Business Is Sharing, New York 2010, Penguin Books.
Jung B.: Kapitalizm postmodernistyczny, Ekonomista, nr 5–6 [za:] Cz. Bywalec, L. Rudnicki, 2002, Konsumpcja, PWE, Warszawa 1997.
Kieżel E.: Konsument i jego zachowania na rynku europejskim, PWE, Warszawa 2010.
Kozera A., Głowicka-Wołoszyn R., Stanisławska J.: Rola samozaopatrzenia w gospodarstwach domowych w Polsce w układzie grup społeczno-ekonomicznych ludności, „Marketing i Rynek” 2014, nr 6 (CD).
Lebiejko A.: Domocentryzm a wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów I Marketingu Nr 15, nr 608, 2010.
Maciejewski G., Mokrysz S: New trends in consumption on the coffee Market, Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 22(71), Warszawa 2019. (Crossref)
Pawlak-Kołodziejska K.: Ekologizacja konsumpcji, jej uwarunkowania i przejawy na rynku żywnościowym, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, Tom XVII, Zeszyt 4, Część III [w]: Łódź- Warszawa, 2016, Joanna Moczydłowska, Zofia Patora-Wysocka (red.) Nowe trendy w zrządzaniu – perspektywa marketingowa i personalna.
Rachocka J.: Dekonsumpcja, domocentryzm, ekologizacja życia – nowe tendencje konsumenckie w rozwiniętych gospodarkach rynkowych, [w:] T. Bernat (red.), Problemy globalizacji gospodarki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Szczecin 2003.
Szeniawska K.: Świadoma konsumpcja, https://globalna.ceo.org.pl/sites/globalna.ceo.org.pl/files/swiadoma_konsumpcja.pdf [access: 03.02.2020].
Wardak P., Zalega T.: Konsumpcja kolaboratywna jako nowy trend konsumencki, Studia i Materiały, 2013 (16), Wydział Zarządzania UW, DOI 10.7172/1733-9758.2013.16.1 (Crossref)
Zalega T.: New consumer trends [in:] Burchard-Dziubińska M. (ed.), Towards a green economy. From ideas to practice, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015.
Zalega T.: Nowe trendy i makrotrendy w zachowaniach konsumenckich gospodarstw domowych w XXI wieku, Konsumpcja i Rozwój 2013, nr 2(5).
Zalega T.: Nowe trendy konsumenckie jako przejaw innowacyjnych zachowań współczesnych konsumentów, „Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy” 2016, nr 46. (Crossref)
Zalega T.: Nowe trendy w zachowaniach konsumpcyjnych miejskich gospodarstw domowych w okresie kryzysu, Marketing i Rynek 2013, nr 8. (Crossref)
Zegar J.: Kwestia gospodarstw samozaopatrzeniowych w Polsce, „Wieś i Rolnictwo” 2007, nr 1.
Żakowska-Biemans S.: Ekologizacja konsumpcji i jej przejawy w zachowaniach konsumentów na rynku żywności - praca przeglądowa, Zeszyty Naukowe, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, nr 206, Poznań 2011.
Downloads
- Cezary Szydłowski, AUDIT OF INCOME FROM LOCAL FEES IN SELECTED COMMUNES OF THE POMERANIAN PROVINCE IN POLAND , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 23(72) (2020)
You may also start an advanced similarity search for this article.