Main Article Content
Article Details
Berbeka J.: Nowe tendencje w zachowaniach konsumentów, „Marketing i Rynek” 1999, nr 1.
Botsman R., Rogers R.: What’s Mine Is Yours: The Rise of Collaborative Consumption, Harper Collins, New York 2012.
Bywalec Cz.: Konsumpcja w teorii i praktyce gospodarowania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
Gansky L.: The Mesh: Why the Future of Business Is Sharing, New York 2010, Penguin Books.
Jung B.: Kapitalizm postmodernistyczny, Ekonomista, nr 5–6 [za:] Cz. Bywalec, L. Rudnicki, 2002, Konsumpcja, PWE, Warszawa 1997.
Kieżel E.: Konsument i jego zachowania na rynku europejskim, PWE, Warszawa 2010.
Kozera A., Głowicka-Wołoszyn R., Stanisławska J.: Rola samozaopatrzenia w gospodarstwach domowych w Polsce w układzie grup społeczno-ekonomicznych ludności, „Marketing i Rynek” 2014, nr 6 (CD).
Lebiejko A.: Domocentryzm a wirtualizacja zachowań konsumentów na rynku usług, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów I Marketingu Nr 15, nr 608, 2010.
Maciejewski G., Mokrysz S: New trends in consumption on the coffee Market, Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 22(71), Warszawa 2019. (Crossref)
Pawlak-Kołodziejska K.: Ekologizacja konsumpcji, jej uwarunkowania i przejawy na rynku żywnościowym, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, Tom XVII, Zeszyt 4, Część III [w]: Łódź- Warszawa, 2016, Joanna Moczydłowska, Zofia Patora-Wysocka (red.) Nowe trendy w zrządzaniu – perspektywa marketingowa i personalna.
Rachocka J.: Dekonsumpcja, domocentryzm, ekologizacja życia – nowe tendencje konsumenckie w rozwiniętych gospodarkach rynkowych, [w:] T. Bernat (red.), Problemy globalizacji gospodarki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Szczecin 2003.
Szeniawska K.: Świadoma konsumpcja, https://globalna.ceo.org.pl/sites/globalna.ceo.org.pl/files/swiadoma_konsumpcja.pdf [access: 03.02.2020].
Wardak P., Zalega T.: Konsumpcja kolaboratywna jako nowy trend konsumencki, Studia i Materiały, 2013 (16), Wydział Zarządzania UW, DOI 10.7172/1733-9758.2013.16.1 (Crossref)
Zalega T.: New consumer trends [in:] Burchard-Dziubińska M. (ed.), Towards a green economy. From ideas to practice, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015.
Zalega T.: Nowe trendy i makrotrendy w zachowaniach konsumenckich gospodarstw domowych w XXI wieku, Konsumpcja i Rozwój 2013, nr 2(5).
Zalega T.: Nowe trendy konsumenckie jako przejaw innowacyjnych zachowań współczesnych konsumentów, „Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy” 2016, nr 46. (Crossref)
Zalega T.: Nowe trendy w zachowaniach konsumpcyjnych miejskich gospodarstw domowych w okresie kryzysu, Marketing i Rynek 2013, nr 8. (Crossref)
Zegar J.: Kwestia gospodarstw samozaopatrzeniowych w Polsce, „Wieś i Rolnictwo” 2007, nr 1.
Żakowska-Biemans S.: Ekologizacja konsumpcji i jej przejawy w zachowaniach konsumentów na rynku żywności - praca przeglądowa, Zeszyty Naukowe, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, nr 206, Poznań 2011.
Downloads
- Cezary Szydłowski, AUDIT OF INCOME FROM LOCAL FEES IN SELECTED COMMUNES OF THE POMERANIAN PROVINCE IN POLAND , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 23(72) (2020)
You may also start an advanced similarity search for this article.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.