Produkty regionalne jako element aktywnej polityki asortymentowej ukierunkowanej na konsumenta
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
asortyment, konkurencja, produkty regionalne
Abstrakt
Asortyment handlowy stanowiący zestaw towarów, uwzględniający zróżnicowane oczekiwania i potrzeby nabywców, jest jednym z podstawowych kryteriów oceny obiektu handlowego, dokonywanej przez klientów. Uwzględniając potencjalne możliwości kształtowania asortymentu, warto zwrócić uwagę nie tylko na jego szerokość, czy głębokość ale także możliwość wyróżnienia się. Szanse taką dają regionalne produkty żywnościowe, których specyfika i niepowtarzalne walory sensoryczne mogą być atutem, szczególnie dla przedsiębiorstw, które nie mogą koncentrować się na kreowaniu przewagi konkurencyjnej poprzez działania promocyjne czy politykę niskich cenowej.
Article Details
Jak cytować
Dybka, S. (2013). Produkty regionalne jako element aktywnej polityki asortymentowej ukierunkowanej na konsumenta. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (9(58), 137–147. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1405
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Waldemar Glabiszewski, Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na rzecz budowania relacji w transferze technologii , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik ograniczający rozwój przedsiębiorstwa , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)