Main Article Content
Article Details
Berry L.L.: Relationship marketing [w:] Payne A., Peck H., Clark M., Christopher M., Relationship Marketing for Competitive Advantage: Winning and Keeping Customers. Butterworth - Heinemann, Oxford 1997.
Blattberg R.C., Getz G., Thomas J. S.: Customer Equity: Building and Managing Relationships as Valued Assets. Harvard Business School Press, Boston, Massachusetts, 2001.
Bojanowska A.: Zarządzanie relacjami z klientami w bankach udzielających kredytów hipotecznych. Wydawnictwo Politechniki Lubelskiej, Lublin 2012.
Co banki robią na rzecz poprawy wizerunku?, Bank, nr 4/2009.
Goławski J.: Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą, Marketing w Praktyce, artykuł z dnia 23.03.2010 r., http://www.egospodarka.pl/51024,Nowy-marketing-dialog-miedzy-marka-iodbiorca,1,20,2.html, pobrano 11.02.2013 r.
Gregorczyk T.: Czy CRM to już nowa nauka?, MpK-T, nr 211, 3.04.2008, http://www.marketingnews.pl/theme.php?art=731, pobrano 14.06.2009 r.
Gronroos Ch.: A Service Quality Model and Its Marketing Implications, European Journal of Marketing, 18/1984. (Crossref)
Kotler Ph.: Marketing, Rebis, Poznań 2005.
Migut G.: Analiza danych i data mining w CRM, StatSoft Polska Sp. z o.o., http://www.statsoft.pl/czytelnia/marketing/crm.pdf, pobrano 19.02.2013 r.
Otto J.: Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2001.
Szewczyk Ł.: W firmach kuleje komunikacja z klientem, Media2.pl, http://media2.pl/telekomunikacja/65111-W-firmach-kuleje-komunikacja-z-klientem.html, pobrano 12.02.2013 r.
Webopedia, http://www.webopedia.com/TERM/C/chat_bot.html, pobrano 11.02.2013 r.
Downloads
- Jacek Chotkowski, Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Analiza oferty produktowej gospodarstw agroturystycznych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.