Wpływ koncepcji CRM na działania marketingowe firmy
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
CRM, zarządzanie relacjami z klientami, marketing, narzędzia CRM, public relations, PR, wirtualny asystent
Abstrakt
W niniejszym artykule podjęto dyskusję na temat możliwości wpływu koncepcji zarządzania relacjami z klientami (CRM) na działania marketingowe w firmie. Zaprezentowano marketingowe korzenie koncepcji CRM. Podjęto dyskusje na temat nadrzędności bądź też podrzędności jednej koncepcji wobec drugiej. Wskazano następnie na elementy marketingu mix (według Bordena), na które może w najbardziej widoczny sposób wpływać koncepcja CRM. Skupiono się na możliwościach wpływu uzyskiwanych poprzez nowoczesne narzędzia CRM takie jak wirtualny asystent oraz na odniesieniu koncepcji CRM do PR.
Article Details
Jak cytować
Bojanowska, A. (2013). Wpływ koncepcji CRM na działania marketingowe firmy. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (9(58), 66–75. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1399
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Jacek Chotkowski, Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Analiza oferty produktowej gospodarstw agroturystycznych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.