Współczesne technologie eksploracji danych w marketingu
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
neuromarketing, badania biometryczne, zachowania konsumentów
Abstrakt
Rozwój badań w obszarze neuromarketingu oraz funkcjonowania mózgu człowieka pozwala lepiej poznawać zachowania konsumentów. Wiedza o nabywcy staje się bardziej dokładna, jeśli powstaje w wyniku interdyscyplinarnego spojrzenia na uwarunkowania jego działań. W poniższym artykule przedstawiono w jaki sposób można zastosować badania biometryczne takie jak: funkcjonalny rezonans magnetyczny, elektroencefalografia, elektromiografia, okulografia w marketingu, aby lepiej zrozumieć zachowania konsumentów
Article Details
Jak cytować
Wąsikowska, B. (2013). Współczesne technologie eksploracji danych w marketingu. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (9(58), 588–599. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1388
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Małgorzata Keck-Wilk, Iwona Wilk, Preferencje konsumenta na rynku usług ekoagroturystycznych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Barbara Wąsikowska, Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)