Preferencje konsumenta na rynku usług ekoagroturystycznych w Polsce
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
ekoagroturystyka, preferencje konsumenta
Abstrakt
W realizacji idei rozwoju zrównoważonego istotnego znaczenia nabiera koncepcja turystyki zrównoważonej. Istotną formą realizacji takiej koncepcji turystyki na obszarach wiejskich jest ekoagroturystyka. Celem przeprowadzonych badań było określenie preferencji klientów w odniesieniu do kształtu oferty ekoagroturystycznej w Polsce. Badania zostały zrealizowane na próbie 128 respondentów w miesiącach lipiec-sierpień 2011 i 2012 roku z zastosowaniem metody wywiadu bezpośredniego. W świetle tych badań można stwierdzić, że ekoagroturyści oczekują możliwie największego zróżnicowania ekologicznych aspektów ich wypoczynku.
Article Details
Jak cytować
Keck-Wilk, M., & Wilk, I. (2013). Preferencje konsumenta na rynku usług ekoagroturystycznych w Polsce. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (9(58), 612–622. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1390
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Julia Wojciechowska-Solis, Pomiar satysfakcji klientów korzystających z usług biur podróży z Lubelszczyzny jako kluczowy element marketingu współczesnego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Iwona Wilk, Ekologiczne aspekty działań marketingowych gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)