Main Article Content
Article Details
Jaśkowski P.: "Neuronauka poznawcza. Jak mózg tworzy umysł", Wydawnictwo Vizja Press&IT, Warszawa 2009 r.
Mruk H., Sznajder M.: "Neuromarketing. Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta", Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Poznań 2008 r.
Pradeep A.: "Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży", Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011 r.
Preuss R.: "Neuromarketing. Validity and deploy within marketing", LAP LAMBERT Academic Publishing, 2010 r.
Renvoise P., Morin C.: "Neuromarketing. Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain", SalesBrain LLC, Nashville 2011 r.
Weinschenk S.: "Kliknij tu!. Wykorzystaj neuromarketingu w projektowaniu stron WWW. Siła skutecznego kliknięcia", Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011 r.
Wierzchoń M. Orzechowski J.: "Nowe trendy w reklamie. Między nauką i praktyką", Wydawnictwo SWPS, Warszawa 2010 r.
Zaltman G.: "Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku", Harvard Business Press, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań 2008 r.
Zurawicki L.: "Neuromarketing. Exploring the Brain of the Consumer", Springer 2010 r. (Crossref)
Downloads
- Małgorzata Keck-Wilk, Iwona Wilk, Preferencje konsumenta na rynku usług ekoagroturystycznych w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Barbara Wąsikowska, Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.