Rola public relations w promocji usług w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
promocja, public relations, usługi
Abstrakt
W działaniach promocyjnych usług na szczególną uwagę zasługuje public relations. Jest to instrument, który wyróżnia się tym, że nie jest skierowany wyłącznie na zachowania klientów, ale dąży do wzbudzenia zainteresowania usługą i firmą, która ją świadczy oraz w dalszej kolejności do budowania długotrwałych, opartych na zaufaniu relacji. Celem niniejszego artykułu jest ocena znaczenia działań public relations w promowaniu usług w polskich przedsiębiorstwach. W artykule wykorzystano wyniki badania pt. „Stan i rozwój marketingu w przedsiębiorstwach funkcjonujących na terenie Polski”, zrealizowanego dzięki finansowemu wsparciu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Article Details
Jak cytować
Łapińska, J., & Pawlak-Kołodziejska, K. (2013). Rola public relations w promocji usług w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 552–560. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1301
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Łukasz Paluch, Rola władz samorządowych w kreowaniu zrównoważonego rozwoju gmin wiejskich województwa małopolskiego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.