Rola public relations w promocji usług w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce

Main Article Content

Justyna Łapińska
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska


Słowa kluczowe : promocja, public relations, usługi
Abstrakt
W działaniach promocyjnych usług na szczególną uwagę zasługuje public relations. Jest to instrument, który wyróżnia się tym, że nie jest skierowany wyłącznie na zachowania klientów, ale dąży do wzbudzenia zainteresowania usługą i firmą, która ją świadczy oraz w dalszej kolejności do budowania długotrwałych, opartych na zaufaniu relacji. Celem niniejszego artykułu jest ocena znaczenia działań public relations w promowaniu usług w polskich przedsiębiorstwach. W artykule wykorzystano wyniki badania pt. „Stan i rozwój marketingu w przedsiębiorstwach funkcjonujących na terenie Polski”, zrealizowanego dzięki finansowemu wsparciu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Article Details

Jak cytować
Łapińska, J., & Pawlak-Kołodziejska, K. (2013). Rola public relations w promocji usług w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 552–560. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2013.10.59.106
Bibliografia

Budzyński W.: Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, POLTEXT, Warszawa 2008

Grönroos C.: Service Management and Marketing: Managing the Moments of Truth in Service Competition, MAXWELL MACMILLAN, Toronto 1990

Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, FELBERG SJA, Warszawa 1999

Mazur J.: Zarządzanie marketingiem usług, DIFIN, Warszawa 2001

Sierpowska A.: Internet w działaniach Public Relations. Analiza porównawcza tradycyjnych i internetowych narządzi, Studia i Materiały, Wydział Zarządzania UW, nr 1/2006. s. 79-94

Stanton W. J.: Fundamentals of Marketing, McGRAW-HILL, New York 1981

Styś A. (red.): Marketing usług, PWE, Warszawa 2003

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.