Main Article Content
Article Details
Budzyński W.: Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku, POLTEXT, Warszawa 2008
Grönroos C.: Service Management and Marketing: Managing the Moments of Truth in Service Competition, MAXWELL MACMILLAN, Toronto 1990
Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, FELBERG SJA, Warszawa 1999
Mazur J.: Zarządzanie marketingiem usług, DIFIN, Warszawa 2001
Sierpowska A.: Internet w działaniach Public Relations. Analiza porównawcza tradycyjnych i internetowych narządzi, Studia i Materiały, Wydział Zarządzania UW, nr 1/2006. s. 79-94
Stanton W. J.: Fundamentals of Marketing, McGRAW-HILL, New York 1981
Styś A. (red.): Marketing usług, PWE, Warszawa 2003
Downloads
- Łukasz Paluch, Rola władz samorządowych w kreowaniu zrównoważonego rozwoju gmin wiejskich województwa małopolskiego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.