Main Article Content
Article Details
Becker J: Marketing-Konzeption, Grundlagen des strategischen Marketing-Managements, Vahlen, Munchen 1988.
Faulkner D, Bowman C: Strategie konkurencji, Gebethner & Ska, Warszawa 1996.
Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J.: Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 1999.
Niestrój R: Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.
Porter M.E.: Strategia konkurencji - metody analizy sektorów i konkurentów, PWE, Warszawa 1992.
Rawski M.: Próba interpretacji pojęcia "strategia marketingowa", "Przegląd Organizacji", 2003, nr 3.
Rawski M.: Próba interpretacji pojęcia "strategia marketingowa" (w warunkach orientacji marketingowej), Zeszyty Naukowe AE w Krakowie, nr 602, Kraków 2002. (Crossref)
Downloads
- Justyna Łapińska, Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Rola public relations w promocji usług w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.