CUSTOMER - TARGETED STRATEGY AS A COMPONENT OF MARKETING STRATEGY
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
strategia marketingowa, strategia nakierowana na klientów
Abstrakt
Celem opracowania jest ogólna charakterystyka komponentu strategii marketingowej, określonego jako strategia nakierowana na klientów. Według Autora, strategia nakierowana na klientów składa się z dwóch poziomów: strategii stymulacji rynku i strategii podziału rynku. Oba komponenty zostaną scharakteryzowane. Właściwe rozważania zostaną poprzedzone zarysem autorskiego rozumienia pojęcia „strategia marketingowa” oraz prezentacją założeń przyjętych przez autora dla formułowania tego rozumienia. Jest to konieczne, ponieważ przyjęte rozumienie strategii marketingowej tworzy „szkielet” dla pojęcia strategia nakierowana na klientów.
Article Details
Jak cytować
Rawski, M. (2013). CUSTOMER - TARGETED STRATEGY AS A COMPONENT OF MARKETING STRATEGY. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (10(59), 569–579. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1299
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Justyna Łapińska, Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Rola public relations w promocji usług w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 10(59) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.