Main Article Content
Article Details
Błażej J.: Kompendium rolnictwa ekologicznego, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2011.
Chotkowski, J., Czerwinska, M.: Instrumenty marketingu w rolnictwie ekologicznym, "Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing" 03 (52)/2010. (Crossref)
Dziedzic S.: Sprzedaż bezpośrednia jako istotny kanał zbytu produktów rolnictwa ekologicznego w województwie podkarpackim. "Journal of Research and Applications in Agricultural Engineering" 51 (2)/2006
Górska J.: Produkty ekologiczne: natura wpisana w jakość, "Forum Mleczarskie Handel" 6(61)/2013, http://www.forummleczarskie.pl/RAPORTY/370/5/produkty-ekologiczne/ (12.03.2014).
Grzybowska-Brzezińska M.: Zachowania nabywcze konsumentów na rynku żywności. "Marketing i Rynek" 8/2009.
http://biokurier.pl/aktualnosci/1618-coraz-wiecej-zywnosci-eko-w-sieciach-handlowych (23.10.2013).
http://www.ekolukta.pl/ (14.04.2014).
http://www.newseria.pl/news/rynek_zdrowej_zywnosci,p1028405149 (10.09.2013).
http://www.osm-jasienica-rosielna.pl/ (21.04.2014).
http://www.portalspozywczy.pl/mleko/wiadomosci/prezes-osm-nowy-sacz-male mleczarniewola-zachowac-niezaleznosc,32268.html (13.10.2013).
Iwanicka A.: Jakość produktów mleczarskich w opiniach nabywców finalnych, "Marketing i Rynek" 9/2011.
Koreleska E., Woźniak K.: Znaczenie promocji uzupełniającej w marketingu ekologicznym, "Techn. Roln. Ogrodn. i Leś." 5/2012.
Koreleska, E.: Kształtowanie produktu w koncepcji marketingu ekologicznego, "Acta Scientiarum Polonorum, Oeconomia" 8(4)/2009.
Kosiorowska, M.: Mlekomaty - nowy sposób bezpośredniej sprzedaży mleka surowego w Polsce. "Engineering Sciences & Technologies" 4(7)/ 2012.
Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wyd. Gebethner&Ska, Warszawa 1994.
Kucińska K., Kostro G., Malinowska E., Golba J.: Szanse i ograniczenia rozwoju rolnictwa ekologicznego w województwie podlaskim, na przykładzie powiatu wysokomazowieckiego, "Journal of Research and Applications in Agricultural Engineering" 56(3)/2011.
Łukasiński W.: Zarządzanie jakością produktu ekologicznego, "Żywność, Nauka, Technologia, Jakość" 1(56)/2008.
Maksymiec (Koperska) N.: Kształtowanie jakości mleka w ekologicznej produkcji, "Przegląd hodowlany" 10-12/2012.
Małecki B. 2008.: Marketing i reklama w Internecie, dostępne na: http://certyfikatpolska.pl/wp-content/uploads/2014/03/Marketing-i-reklama-w-Internecie.pdf (12.11.2013).
Organic market report 2013. Soil Association Scotland 2013, dostępny na: http://www.soilassociation.org/marketreport (10.10.2013).
Pilarczyk B.: Marketing żywności ekologicznej. "Przem. Spoż." 62(12)/2008.
Raport o stanie rolnictwa ekologicznego w Polsce w latach 2011-2012.: 2013. Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych IJHARS, Warszawa, dostępny na: www.ijhar-s.gov.pl (10.11.2013).
Raport roczny jednostkowy Organic Farmy Zdrowia S.A. za 2013 rok, dostępny na: http://www.organicmarket.pl/okresowe.
Rasz H.: Marketing artykułów żywnościowych, "Informacja nr 615 (IP- 79 G)" 1998, dostępny na: http://biurose.sejm.gov.pl/teksty_pdf_98/i-615.pdf (12.03.2013).
Rozporządzenie Rady (WE) nr 834/2007 z dnia 28 czerwca 2007 r. w sprawie produkcji ekologicznej i znakowania produktów ekologicznych i uchylające rozporządzenie (EWG) nr 2092/91.
Runowski, H.: Ekonomiczne aspekty ekologiczne produkcji mleka, "Rocz. Nauk Roln. Ser. G" 96(1)/2009. (Crossref)
Szymona J.: Szanse i zagrożenia polskiego rolnictwa ekologicznego w perspektywie lat 2014-2020 w: "Opinie i ekspertyzy OE-210", Kancelaria Senatu 2013.
Wiatrak A.: Grupy producentów rolnych-istota działania i zarządzania nimi. "Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu", 2006, 8(4).
Witczak J.: Jakość żywności jako czynnik wpływający na decyzje nabywcze konsumentów, "Marketing i Rynek" 8/2003.
Wojnowski W.: Organic Farma Zdrowia: prawie 8-proc. wzrost sprzedaży, 2014., dostępny na: http://retailnet.pl/2014/04/16/93121-organic-farma-zdrowia-prawie-8-proc-wzrostsprzedaz/ (16.04.2014).
Zuba M.: Szanse i bariery w integracji łańcucha żywności ekologicznej w Polsce, "Zesz. Nauk. WSEI, seria Ekonomia" 3(1)/2011.
Zawojska, A. (2008). Wpływ kursu walutowego na poziom wsparcia producentów rolnych na przykładzie Polski, Roczniki Naukowe SERiA, 10(1),497-502.
Żakowska-Biemans S.: Bariery zakupu żywności ekologicznej w kontekście rozwoju rynku żywności ekologicznej. "Journal of Research and Applications in Agricultural Engineering" 56(4)/2011.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.