Main Article Content
Article Details
Błażej J.: Kompendium rolnictwa ekologicznego, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2011.
Chotkowski, J., Czerwinska, M.: Instrumenty marketingu w rolnictwie ekologicznym, "Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing" 03 (52)/2010. (Crossref)
Dziedzic S.: Sprzedaż bezpośrednia jako istotny kanał zbytu produktów rolnictwa ekologicznego w województwie podkarpackim. "Journal of Research and Applications in Agricultural Engineering" 51 (2)/2006
Górska J.: Produkty ekologiczne: natura wpisana w jakość, "Forum Mleczarskie Handel" 6(61)/2013, http://www.forummleczarskie.pl/RAPORTY/370/5/produkty-ekologiczne/ (12.03.2014).
Grzybowska-Brzezińska M.: Zachowania nabywcze konsumentów na rynku żywności. "Marketing i Rynek" 8/2009.
http://biokurier.pl/aktualnosci/1618-coraz-wiecej-zywnosci-eko-w-sieciach-handlowych (23.10.2013).
http://www.ekolukta.pl/ (14.04.2014).
http://www.newseria.pl/news/rynek_zdrowej_zywnosci,p1028405149 (10.09.2013).
http://www.osm-jasienica-rosielna.pl/ (21.04.2014).
http://www.portalspozywczy.pl/mleko/wiadomosci/prezes-osm-nowy-sacz-male mleczarniewola-zachowac-niezaleznosc,32268.html (13.10.2013).
Iwanicka A.: Jakość produktów mleczarskich w opiniach nabywców finalnych, "Marketing i Rynek" 9/2011.
Koreleska E., Woźniak K.: Znaczenie promocji uzupełniającej w marketingu ekologicznym, "Techn. Roln. Ogrodn. i Leś." 5/2012.
Koreleska, E.: Kształtowanie produktu w koncepcji marketingu ekologicznego, "Acta Scientiarum Polonorum, Oeconomia" 8(4)/2009.
Kosiorowska, M.: Mlekomaty - nowy sposób bezpośredniej sprzedaży mleka surowego w Polsce. "Engineering Sciences & Technologies" 4(7)/ 2012.
Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wyd. Gebethner&Ska, Warszawa 1994.
Kucińska K., Kostro G., Malinowska E., Golba J.: Szanse i ograniczenia rozwoju rolnictwa ekologicznego w województwie podlaskim, na przykładzie powiatu wysokomazowieckiego, "Journal of Research and Applications in Agricultural Engineering" 56(3)/2011.
Łukasiński W.: Zarządzanie jakością produktu ekologicznego, "Żywność, Nauka, Technologia, Jakość" 1(56)/2008.
Maksymiec (Koperska) N.: Kształtowanie jakości mleka w ekologicznej produkcji, "Przegląd hodowlany" 10-12/2012.
Małecki B. 2008.: Marketing i reklama w Internecie, dostępne na: http://certyfikatpolska.pl/wp-content/uploads/2014/03/Marketing-i-reklama-w-Internecie.pdf (12.11.2013).
Organic market report 2013. Soil Association Scotland 2013, dostępny na: http://www.soilassociation.org/marketreport (10.10.2013).
Pilarczyk B.: Marketing żywności ekologicznej. "Przem. Spoż." 62(12)/2008.
Raport o stanie rolnictwa ekologicznego w Polsce w latach 2011-2012.: 2013. Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych IJHARS, Warszawa, dostępny na: www.ijhar-s.gov.pl (10.11.2013).
Raport roczny jednostkowy Organic Farmy Zdrowia S.A. za 2013 rok, dostępny na: http://www.organicmarket.pl/okresowe.
Rasz H.: Marketing artykułów żywnościowych, "Informacja nr 615 (IP- 79 G)" 1998, dostępny na: http://biurose.sejm.gov.pl/teksty_pdf_98/i-615.pdf (12.03.2013).
Rozporządzenie Rady (WE) nr 834/2007 z dnia 28 czerwca 2007 r. w sprawie produkcji ekologicznej i znakowania produktów ekologicznych i uchylające rozporządzenie (EWG) nr 2092/91.
Runowski, H.: Ekonomiczne aspekty ekologiczne produkcji mleka, "Rocz. Nauk Roln. Ser. G" 96(1)/2009. (Crossref)
Szymona J.: Szanse i zagrożenia polskiego rolnictwa ekologicznego w perspektywie lat 2014-2020 w: "Opinie i ekspertyzy OE-210", Kancelaria Senatu 2013.
Wiatrak A.: Grupy producentów rolnych-istota działania i zarządzania nimi. "Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu", 2006, 8(4).
Witczak J.: Jakość żywności jako czynnik wpływający na decyzje nabywcze konsumentów, "Marketing i Rynek" 8/2003.
Wojnowski W.: Organic Farma Zdrowia: prawie 8-proc. wzrost sprzedaży, 2014., dostępny na: http://retailnet.pl/2014/04/16/93121-organic-farma-zdrowia-prawie-8-proc-wzrostsprzedaz/ (16.04.2014).
Zuba M.: Szanse i bariery w integracji łańcucha żywności ekologicznej w Polsce, "Zesz. Nauk. WSEI, seria Ekonomia" 3(1)/2011.
Zawojska, A. (2008). Wpływ kursu walutowego na poziom wsparcia producentów rolnych na przykładzie Polski, Roczniki Naukowe SERiA, 10(1),497-502.
Żakowska-Biemans S.: Bariery zakupu żywności ekologicznej w kontekście rozwoju rynku żywności ekologicznej. "Journal of Research and Applications in Agricultural Engineering" 56(4)/2011.
Downloads
- Franciszek Kapusta, PRODUCTION AND CONSUMPTION OF EGGS IN POLAND - EVALUATION OF SELF-SUFFICIENCY , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 11(60) (2014)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.