Main Article Content
Article Details
Bearden W.O., Netemeyer R.G., Haws K.L., Handbook of Marketing Scales. Sage, Los Angeles 2001.
Garbarski L., Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu. W: Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji. Pod redakcją M. Gębarowskiego, L. Witek, B. Zatwarnickiej-Madury. Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej. Rzeszów 2012, s. 91-99.
Gaski J.F, Etzel M.J., The Index of Consumer Sentiment Toward Marketing. "Journal of Marketing", July 1986, 71-81. (Crossref)
Wizerunek Marketingu w Polsce. Pod redakcją Romana Niestroja. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Kraków 2009.
Downloads
- Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula, Market Intelligence – ujęcie konceptualne , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 15(64) (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.