Main Article Content
Article Details
Barberis N., Thaler R.H., A survey of behavioral finance, Chapter 18 in Handbook of the Economics of Finance, vol. 1, Part 2, Elsevier Science, North Holland 2003, http://faculty.som.yale.edu/nicholasbarberis/ch18_6.pdf, 30.09.2016.
Czerwonka M., Gorlewski B., Finanse behawioralne, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2008.
Fama E., Efficient Capital Markets II, Journal of Finance, No. 5., December 1991. (Crossref)
Fiszeder P., Kożuchowska J., Testowanie występowania wybranych anomalii kalendarzowych na GPW w Warszawie, w: A. Barczak, P. Tworek (red.), Zastosowanie metod ilościowych w zarządzaniu ryzykiem w działalności inwestycyjnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2013.
Jajuga K., Jajuga T., Inwestycje - instrumenty finansowe, ryzyko finansowe, inżynieria finansowa, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1997.
Kahneman D., Tversky A. Prospect Theory: An Analysis of Decision under Risk, Econometrica, XLVII (1979),s. 263-291. (Crossref)
Karaszkiewicz B. Wpływ czynników behawioralnych na ceny rynkowych instrumentów finansowych praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Iwony Staniec na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej w 2016 roku.
Olsen K.R., Behavioral finance and its implications for stock price volatility, "Financial Analysts Journal", 1998, Vol.54, No.2. (Crossref)
Peters E.E., Teoria chaosu, a rynki kapitałowe, WIG PRESS, Warszawa 1997
Szyszka A., Efektywność rynku kapitałowego, a anomalie w rozkładzie stóp zwrotu w czasie, "Nasz Rynek Kapitałowy" 1999, nr 12, http://atinvest.pl/pdf/Efektywnoscrynkukapitalowego.pdf, 30.06.2016 r.
Downloads
- Wojciech Grzegorczyk, Nowe koncepcje marketingu w procesie tworzenia strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Iwona Staniec, Ryzyko Emerytalne, a Polski Dobrowolny System Emerytalny , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 21(70) (2019)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.