Main Article Content
Article Details
Armstrong G., Kotler Ph., Marketing, Wolters Kluwer, Warszawa 2012.
Baran G., Marketing współtworzenia wartości z klientem, Instytut Spraw Publicznych UJ, Wydanie I, Kraków 2013.
Barton D., Wiseman M., Perspectives on the long term, "McKinsey Quaterly" No.1.
Drucker P., Sztuka zarządzania według Petera Druckera, Harvard Business Review Polska, Warszawa 2009.
Dobiegała-Korona B., Doligalski T., (red) Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Poltext, Warszawa 2010.
Dobiegała-Korona B., Wartość klienta czy wartość dla klienta, "Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie", nr 1, 2006.
Doligalski T., Zarządzanie wartością klienta. Próba charakterystyki, Marketing i Rynek, 6/2013.
Edvinsson L., Malone M. S., Kapitał intelektualny, PWN, Warszawa 2001.
Francuski Instytut Gospodarki, Balanced Scorecard, Zarządzanie w oparciu o kartę wyników, Warszawa 2004.
Kaplan R. S., Norton D. P., The Balanced Scorecard: Measures that Drive Performance, Harvard Business Review, (January-February) 1992.
Kaplan R. S., Norton D. P., Strategiczna karta wyników, PWN, Warszawa 2001.
Kietliński K., Zarządzanie samym sobą w czasie w świetle reguł zakonnych: św. Benedykta, św. Augustyna, św. Franciszka i św. Ignacego Loyoli, [w:] J. K. Solarz, M. Lisowski, (red.), Ryzyko w społeczeństwie i gospodarce, Zeszyty Przedsiębiorczość i Zarządzanie, Warszawa 2015.
Kotler Ph., Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu, PWE, Warszawa 2005.
Kotler Ph., Marketing, Rebis, Poznań 2005.
Kumar V., Zarządzanie wartością klienta, PWN, Warszawa 2010.
Lowney C., Heroiczne przywództwo. Tajemnice sukcesu firmy istniejącej ponad 450 lat, tłum. Ł. Malczak, WAM, Kraków 2012.
Marcinkowska M., Tworzenie wartości przedsiębiorstwa dla interesariuszy, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Nr. 639.
Porter M. E., Kramer M. R., Creating Shared Value, "Harvard Business Review", Jan-Feb 2011.
Prahalad C. K., Krishnan M. S., Nowa era innowacji, PWN, Warszawa 2010.
Prahalad C. K., Ramaswamy V., Przyszłość konkurencji. Współtworzenie wyjątkowej wartości wraz z klientami, PWE, Warszawa 2005.
Ramaswamy V., The Rules of Engagement. Are You Ready for the Co-Creation Movement?, "IESE Insight Magazine", 2009, No. 2. (Crossref)
Raport zintegrowany Grupy Azoty za rok 2015, Tarnów 2016.
Rest in Peace, Book Value, "Forbes ASAP", 25 października 1993 r.
Szablewski A. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - logika i prawidłowości, eFinanse - finansowy kwartalnik internetowy, SGH, Warszawa 2012.
Tomczyk P., Zarządzanie wartością klienta. Od koncepcji do wyników przedsiębiorstwa, [w:] Ekonomia, finanse, zarządzanie, K. Poznańska, K. Kraj (red.), Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, 2013.
Skonsolidowane sprawozdania finansowe Grupy Azoty Puławy z lat 2008 - 2016.
http://www.businessinsider.com/hillary-clinton-quarterly-capitalism-2016
http://www.odpowiedzialni.gpw.pl/opis_projektu
https://www.governica.com/Matryca_logiczna
http://uniaeuropejska.org/fundusze-ue-w-praktyce-logika-projektowa-cz-i/
http://www.stockwatch.pl/Stocks/Sector.aspx?SectorId=18. (24 lutego 2017)
http://pl.tradingeconomics.com/.
http://www.pulawy.com/199-dywidenda. (9 marca 2017)
Downloads
- Monika Zajkowska, Otwarte innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach. W kierunku zintegrowanego modelu współpracy , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Zenon Pokojski, Partnerstwo w otwartych innowacjach, doświadczenia rynku rolnego. Studium przypadku , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 26(75) (2021)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.