Main Article Content
Article Details
G. S. Day, Ch. Moorman, Strategy from the Outside In. Profiting from the Customer Value, McGraw Hill, 2010.
B. Dobiegała-Korona, Kierunki i wyzwania rozwoju zarządzania wartością klientów, w: red. B. Dobiegała - Korona, Budowa wartości klienta - teoria i praktyka, Difin, Warszawa, 2015.
B. Dobiegała - Korona, Klient kapitałem przedsiębiorstwa, w: red. B. Dobiegała - Korona, A. Herman, Współczesne źródła wartości przedsiębiorstw, Difin, Warszawa, 2006.
P. Fader, Customer Centricity, Focus on the Right Customers for Strategic Advantage, Wharton Executive Essentials, Philadelphia, 2012.
S. Gupta, D.R. Lehman, J.A. Stuart, Valuing Customers, Journal of Marketing Research, XLI, 2004. (Crossref)
J. Villanueva, D.M. Hanssens, Customer Equity: Measurement, Management and Research Opportunities, Foundations and Trends in Marketing, Vol. 1, No. 1 (2007). (Crossref)
Downloads
- Hanna Sikacz, Przemysław Wołczek, Analiza ESG spółek z indeksu RESPECT – podsumowanie badań , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 18(67) (2017)
- Hanna Sikacz, Przemysław Wołczek, Analiza ESG spółek z indeksu RESPECT na podstawie bazy ASSET4 ESG , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 18(67) (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.