Wpływ poziomu i jakości wiedzy pracowników na zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji usługowej na wybranym przykładzie
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
pracownik wiedzy, zarzadzanie kapitałem ludzkim, organizacja usługowa.
Abstrakt
W artykule przedstawiono wybrane koncepcje definiowania i strukturalizacji wiedzy. Zidentyfikowano składowe kapitału ludzkiego najbardziej istotne dla obszaru zarządzania wiedzą. Wskazano najistotniejsze elementy zarządzania organizacjami w przyszłości, ze szczególnym uwzględnieniem zasobów niematerialnych.
Article Details
Jak cytować
Dziwulski, J. (2018). Wpływ poziomu i jakości wiedzy pracowników na zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji usługowej na wybranym przykładzie. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (19(68), 7–18. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2018.19.68.1
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Agata Marcysiak, Adam Marcysiak, Efektywność wykorzystania zasobów w różnych typach gospodarstwach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.