Main Article Content
Article Details
Brdulak J.J., Zarządzanie wiedzą a proces innowacji produktu. Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa 2005.
Drucker P, Społeczeństwo prokapitalistyczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
Forlicz S., Informacja w biznesie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008.
Galata S., Strategiczne zarządzanie organizacjami. Wiedza, intuicja, strategie, etyka, Difin, Warszawa 2004.
Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach, Difin, Warszawa 2004.
Harasim W., Dziwulski J., Zarządzanie twórcze, Wyższa Szkoła Promocji Mediów i Show Businessu, Warszawa 2015.
Jashapara A., Zarządzanie wiedzą. Zintegrowane podejście, PWE, Warszawa 2006.
Kłak M., Zarządzanie wiedzą we współczesnym przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa, Kielce 2010.
Mikuła B., Organizacje oparte na wiedzy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006.
Perechuda K., Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
Probst G., Raub S., Romhardt K., Zarządzanie wiedzą w organizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
Stec A., Wybrane elementy zarządzania kapitałem ludzkim na przykładzie Tesco, praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Jacka Dziwulskiego, Politechnika Lubelska, Wydział Zarzadzania, Lublin 2017.
Tiwana A., Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2003.
Żabiński L., Marketing: koncepcje, badania, zarządzanie, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2002.
Żemigała M., Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, Placet, Warszawa 2008.
Downloads
- Agata Marcysiak, Adam Marcysiak, Efektywność wykorzystania zasobów w różnych typach gospodarstwach , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 19(68) (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.