Main Article Content
Article Details
Bańka A.: Intencjonalne konstruowanie przyszłości i wyprzedzające realizowanie celów: walidacja Skali Proaktywności Ogólnej. Czasopismo Psychologiczne. Psychological Journal, 21(1)/2015. (Crossref)
Baruk A. I.: Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe. Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców, PWE, Warszawa 2017.
Bateman T. S., Crant J. M.: The proactive component of organizational behavior: A measure and correlates, Journal Of Organizational Behavior 14/1993. (Crossref)
Bateman T. S., Crant J. M.: Proactive behavior: meaning, impact, recommendations, Business Horizons 42(3)/1999. (Crossref)
Biesok G., Wyród-Wróbel J.: Modele satysfakcji klienta, Difin, Warszawa 2016.
Biesok G., Wyród-Wróbel J.: Relacje pomiędzy postrzeganą jakością usług i satysfakcją klientów supermarketów, Problemy Jakości 50(5)/2018. (Crossref)
Biesok G., Wyród-Wróbel J.: Merchandising w łańcuchu dostaw, Wybrane Zagadnienia Logistyki Stosowanej, Komitet Transportu Polskiej Akademii Nauk, 3/2006.
Claes R., Loo K. V.: Relationships of proactive behaviour with job-related affective well-being and anticipated retirement age: an exploration among older employees in Belgium, European Journal of Ageing 8(4)/2011. (Crossref)
Crant J. M.: Proactive behavior in organizations, Journal of Management 26(3)/2000. (Crossref)
Falkowski A., Tyszka T.: Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2002.
Ismail A., Nowalid W. A. W. M. and Bakar R. A.: Proactive behaviour as a mediator of the relationship between career management andcareer satisfaction, Jurnal Pengurusan (UKM Journal of Management) 48/2016. (Crossref)
Liczmańska K.: Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, nr 875 Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 41(2)/2015. (Crossref)
Ling N-P., Bandar N. F. A., Halim F. A. and Muda A. L.: Proactive behaviour as a mediator in the relationship between quality of work life and career success, International Journal of Business and Society 18 S4/2017.
Mallin M. L., Ragland Ch. B. and T. A. Finkle: The Proactive Behavior of Younger Salespeople: Antecedents and Outcomes, Journal of Marketing Channels 21/2014. (Crossref)
Miczyńska-Kowalska M.: Istota konsumpcji i zachowań konsumenckich - zarys problematyki, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska Lublin - Polonia, Vol. XXVI, 9, Sectio I 2001.
Mirońska D.: Zachowania nabywców na rynku - trendy i wpływ na działanie przedsiębiorstw, International Journal of Management and Economics 27/2010.
Piersiala L.: Strategie zakupowe konsumentów uwarunkowane płcią, Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Seria: Organizacja i Zarządzanie 68(1905)/2014.
Rudnicki L.: Zachowania konsumentów na rynku, PWE, Warszawa 2012.
Rybowska A.: Zachowania zakupowe klientów sklepów internetowych, Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Gdyni nr 65, grudzień 2010.
Wu Ch. H., Parker S. K.: Thinking and Acting in Anticipation: A Review of Research on Proactive Behavior, Advances in Psychological Science 21(4)/2013. (Crossref)
Downloads
- Agata Marcysiak, Adam Marcysiak, Zarządzanie majątkiem jednostek gospodarczych o różnym profilu produkcji , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 21(70) (2019)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.