Main Article Content
Article Details
Agory Monitoring
Chaffe S., Political Communications, Sage, Beverly Hills 1975.
DeFleur M.L., Dennis E., Uderstanding Mass Communications. Houghtomn Mifflin Co., Boston, 1996.
Funkhouser R., The issues of the sixties, "Public Opinion Quarterly", 37/1973. (Crossref)
Gittlin T., Media Sociology: The Dominant Paradigm, "Theory and Society" 1986, vol.6/2. (Crossref)
Goban - Klas T,, Media i komunikowanie masowe, PWN, Warszawa - Kraków 1999.
Karwat M., Sztuka manipulacji politycznej, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2001.
Klapper J. , The Effect of Mass Communications, Free Press, New York, 1960.
Kula H.M., Propaganda współczesna, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2005.
M. Kunczik, A. Zipfel, Wprowadzenie do nauki o dziennikarstwie i komunikowani, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2000.
Legutko P., Rodziewicz D., Mity czwartej władzy, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2002.
Lerner D., Toward a Communication Theory of Modernization [w:] L. Pye, Communications and Political Development, Princeton University Press, Princeton 1980.
McQuail D., Influence and effects of mass media, [w:] J. Curran, M. Gurevitch, J. Woolacott, The Open University, Sage Publications Inc. and Edward Arnold (Publishers) Ltd.
Mrozowski M., Media masowe, Oficyna wydawnicza ASPRA - JR, Warszawa 2001.
Noelle - Neumann E., Spirala milczenia, Wydawnictw Zysk i S-ka, Warszawa 2004.
Pyzikowska A., Teoria agenda - setting" i jej zastosowanie [w:] B. Dobek - Ostrowska (red.), Nauka o komunikowaniu. Podstawowe orientacje teoretyczne, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2001.
Tichenor P.J., Donohue G.A., Olien C.N., Mass media flow and differential growth in knowledge, "Public Opinion Quarterly", 34/1970. (Crossref)
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.