Main Article Content
Article Details
Czarnecki A.: Product Placement. Niekonwencjonalny sposób promocji, PWE, Warszawa 2003
Grzegorczyk A.: Reklama w środowisku komunikacji rynkowej, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie, Warszawa 2003
Grzegorczyk A.: Reklama, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010
http://telewizja.tvn.pl/grupatvn/advertising
http://reklama.wp.pl/oferta_cennik.html
Leśniewska A.: Reklama internetowa, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006
Maciejowski T.: Narzędzia skutecznej promocji w Internecie, Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003
Niczewski B., Potrzebowski J.: Product placement jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, Wydawnictwo Bellini Capital, Warszawa 2011
Nowacki R.: Reklama:podręcznik, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2005
Nowacki R., Strużycki M.: Reklama w procesach konkurencji, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2011
Report: TV & Online: Better Together, Internet Advertising Bureau 2010, www.iabuk.net
Rynek telewizyjny w 2011 roku - analiza. Warszawa 2012, www.krrit.gov.pl
Waniowski P.: Marketing teoria i przykłady, Wydawnictwo Placet, Warszawa 2010lw
Downloads
- Ewa Jaska, Bartosz Gomoła, Agnieszka Werenowska, Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu wizerunku marki , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 21(70) (2019)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.