Makromarketing jako część nauki o marketingu
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
nauka o marketingu, makromarketing, zakres zainteresowania
Abstrakt
Artykuł wychodzi naprzeciw podejmowanym w ostatnim okresie przez polskie środowisko marketingu akademickiego wysiłkom na rzecz nadania marketingowi bardziej naukowego charakteru. Niezbędnym krokiem w tym kierunku jest właściwe określenie jego zakresu zainteresowań. W artykule omówiono zakres zainteresowań jednego z głównych nurtów nauki o marketingu jakim jest makromarketing.
Article Details
Jak cytować
Kamiński, J. (2015). Makromarketing jako część nauki o marketingu. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (13(62), 40–52. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1248
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Grażyna Karmowska, Mirosława Marciniak, Analiza zróżnicowania przestrzennego rozwoju społeczno- -gospodarczego duoregionu Pomorze z wykorzystaniem metody k-średnich , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 13(62) (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.