Main Article Content
Article Details
Aktywność ekonomiczna ludności Polski. [Labour Force Survey in Poland], GUS, 2014.
Annett-Hitchcock K., Xu Y., Shopping and Virtual Communities for Consumers with Physical Disabilities. International Journal of Consumer Studies. 39. 136-144. 2015. (Crossref)
Chang Y-Ch., Chen Ch-F., Meeting the Needs of Disabled Air Passengers: Factors that Facilitate Help from Airlines and Airports. Tourism Management. 33 (3). 529 - 536. 2011. (Crossref)
Childers T., Kaufman-Scarborough C., Expanding Opportunities for Online Shoppers with Disabilities. Journal of Business Research. 62. 572-578. 2008. (Crossref)
Cleveland, M., Laroche, M. Papadopoulos, N., Cosmopolitanism, Consumer Ethnocentrism and Materialism: an Eight Country Study of Antecedents and Outcomes. Journal of International Marketing. 17 (1). 116 - 146. 2009. (Crossref)
Craig C., Douglas S., Bennet A., Contextual and Cultural Factors Underlying Americanization. International Marketing Review. 26 (1). 90 - 109. 2009. (Crossref)
Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Gdańsk. 2006.
Fenney C., Managing and Communicating Across the Generations. http://sbr.com.sg/hreducation/commentary/managing-and-communicating-across-generations 2012. (access 2015-02-16)
Flavian C., Guinaliu M., The Influence of Virtual Communities on Distribution Strategies in the Internet. International Journal of Retail and Distribution Management. 33. 405-425. 2005. (Crossref)
Frączek P., Determinanty aktywności niepełnosprawnych na rynku pracy. Polityka Społeczna. 11/12.2003.
Generations Defined: 50 years of Chhange over 5 Generations. http://mccrindle.com.au/themccrindle-blog/generations-defined-50-years-of-change-over-5-generations (access 2015-02-19)
Gupta N., Globalization Does Lead to Change in Consumer Behavior: An Empirical Evidence of Impact of Globalization on Changing Materialistic Values in Indian Consumers and its Aftereffects. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. 23 (3). 251 - 269. 2011. (Crossref)
Hardey M., Generation C Content, Creation, Connections and Choice. International Journal of Market Research. 53 (6). 749-751. 2011. (Crossref)
Kardaras D., Karakostas B., Papathanassiou E., The Potential of Virtual Communities in the Insurance Industry in the UK and Greece. International Journal of Information Management. 23. 41- 53. 2003. (Crossref)
Kasperek - Hoppe M., Czynniki kształtujące zachowania konsumentów na runku (in:) Woś J. (ed.) Zachowania konsumenckie - teoria i praktyka. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej. Poznań. 39-40. 2003.
Lovelock B., Planes, Trains and Wheelchairs in the Bush: Attitudes of People with Mobility-Disabilities to Enhanced Motorised Access in Remote Natural Settings. Tourism Management. 31 (3). 357 - 366. 2010. (Crossref)
Maciaszczyk M., Zachowania konsumenckie osób niepełnosprawnych ruchowo. Raport z badań. Wydawnictwo Politechniki Lubelskiej. Lublin. 2014 (a).
Maciaszczyk M., Determinanty e-wyborów konsumentów niepełnosprawnych ruchowo. Marketing i Rynek. 11. 2014. 384 - 391. 2014 (b).
Majchrzak A., Aktywność ekonomiczna osób niepełnosprawnych na rynku pracy w województwie zachodniopomorskim. Zeszyty Naukowe Instytutu Ekonomii i Zarządzania, Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej. Koszalin. 2008.
Maslow A., Motywacja i osobowość. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa 1990.
Mazurek - Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe. Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne. Warszawa. 2003.
Muniz A., O' Guinn T., Brand community. Journal of Consumer Research. 27. 412 - 432. 2001. (Crossref)
Partala T., Psychological Needs and Virtual Worlds: Case Second Life. International Journal of Human - Computer Studies. 69. 787 - 800. 2011. (Crossref)
Reisenwitz T., Iyer R., Differences in Generation X and Generation Y: Implications for the organization and marketers, Marketing Management Journal, 19 (2). 91-103. 2009.
Rudnicki L., Zachowanie konsumentów na rynku. PWE. Warszawa. 110-156. 2000.
Rusak P., X, Y, Z: Pokoleniowa bitwa biurowa. Raport: Rynek Pracy. Przewodnik Pracodawcy 2013/2014. 2013.
Schau H., Muniz A., Brand Communities and Personal Identities: Negotiations in cyberspace. Advances in Consumer Research. 29. 344 - 349. 2002.
Shih Yung Ch., Millennials in the Workplace: A Conceptual Analysis of Millennials' Leadership and Followership Styles, International Journal of Human Resource Studies, 2 (2). 72. 2012. (Crossref)
Solomon M., Bamossy G., Askegaard S., Hogg M., Consumer Behaviour. A European Perspective. Harlow. Prentice Hall/Financial Times. 2010.
Vezina R., d'Astous A., Deschamps S., The Physically disabled consumer: some preliminary findings and agenda for future research. European Advances in Consumer Research. 2. 277 - 281. 1995.
Woś J. (ed.), Zachowania konsumenckie - teoria i praktyka. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Poznań. 43. 2003.
Downloads
- Magdalena Rzemieniak, Promocja marketingowa działań innowacyjnych na przykładzie sektora OZE w regionie lubelskim , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 14(63) (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.