Main Article Content
Article Details
Cwalina W., Falkowski A., Newman B.I., Political marketing Theoretical and strategic foudations, Routledge, London–New York 2015.
Dejnaka A., E-marketing, [w:] M. Dutko (red.), Biblia e-biznesu, Wyd. Helion, Gliwice 2013.
Fedorowicz E., Blog, czyli nowa nisza reklamowa, „Marketing i Rynek”, 2009, No 10.
Geddes B., Anderson V., Cannon H., Tanner C., Khachaturyan T., Golovanyov V., Introduction to online marketing, eLight marketing, Saint George 2015.
Hash.fm, Raport Kreatywność i wiarygodność. Współpraca z markami oczami digital influencers, 2015.
Kondratyeva I.V., Zavyalova Z.S., Corporate Blogging: Best Practices in Russia and Abroad, „Procedia - Social and Behavioral Sciences”, No166, 2015. (Crossref)
Łebkowski M., E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image’u w biznesie, Wyd. Helion, Gliwice 2009.
Mazurek G., Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości, Wyd. Poltext, Warszawa 2012.
Newspoint, Raport Analityka i monitoring influencerów, December 2017.
Polskie Stowarzyszenie Blogerów i Vlogerów, Raport (B)vlog Power. Wpływ blogerów i wideoblogerów na intenautów, 2015;
Promosfera.pl, Raport: Zachowania zakupowa Polaków, 2016.
PwC, Raport: Polacy na zakupach, 2018.
Reed J., Szybkie łącze z klientami. Marketing Internetowy, Wyd. Helion, Gliwice 2011
Shih C., Era Facebooka. Wykorzystanie sieci społecznościowych do promocji sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II, Helion, Gliwice 2012.
Szmigin I., Canning L., Reppel A.E., Online Community: Enhancing the Relationship Marketing Concept Through Customer Bonding, „International Journal of Service Industry Management” 2005, No 5. (Crossref)
Whitepress, 10 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy, https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/104/10-powodow-dla-ktorych-warto-prowadzic-blog-firmowy, [February 10, 2019].
Whitepress, Influencer marketing – praktycznie, 2016, https://www.loswiaheros.pl/zdjecia/influencer-marketing-praktycznie-whitepress.pdf (accessed: February 10, 2019)
Wiktor J.W., Komunikacja marketingowa, PWN, Warszawa 2013.
Witczak O., Blog w kreowaniu wartości dla klienta – media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, „Handel Wewnętrzny” 2013, No 3.
Zając J.M., Rakocy K., Blogi i blogosfera w perspektywy sieci społecznych, „Studia Medioznawcze” 2007, No 3(30).
Zielewski P., Marketing szeptany. Rekomendacje znajomych sprzedadzą każdy produkt, Forbes, 8/2016.
Downloads
- Ryszard Kata, INDEBTEDNESS OF FARMERS IN POLAND IN LIGHT OF STRUCTURAL CHANGES AND ECONOMIC FLUCTUATIONS IN AGRICULTURE , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 23(72) (2020)
You may also start an advanced similarity search for this article.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.