Main Article Content
Article Details
Bagan-Karluta K.: Umowa franchisingu, C.H.BECK, Warszawa 2001.
Ph. Kotler P.: Marketing, REBIS, Warszawa 2005.
Lewandowska L.: Niekonwencjonalne formy finansowania przedsiębiorczości, ODDK, Gdańsk 1999.
Mendelsohn M., Acheson D.: Franchisin,. POLTEXT, Warszawa 1992.
Negocjacje w transferze technologii, UNIDO, Warszawa 2003.
Pokorska B.: Franchising w rozwoju procesów integracji w handlu, Handel Wewnętrzny 2003, nr 4-5.
Pokorska B.: Przedsiębiorca w systemie franczyzowym, PARP, Warszawa 2004.
Raport 2006/2007: Rynek franczyzy i systemów agencyjnych w Polsce, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2007.
Raport o franchisingu w Polsce 2003/2004, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2004.
Raport o franczyzie i systemach agencyjnych w Polsce 2005/2006, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2006.
Raport o franczyzie w Polsce 2008, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2008.
Raport o franczyzie w Polsce 2009, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2009.
Raport o polskim rynku franchisingu 2004/2005, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2005.
Steinerowska-Streb I.: Alianse strategiczne małych i średnich przedsiębiorstw, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 2006, nr 9.
Steinerowska-Streb I.: Różnice kulturowe a marketing globalny, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 2004, nr 7.
Wyszkowska-Kuna J.: Handel usługami w procesie integracji europejskiej, WYD. UŁ, Łódź 2005.
Zmiany strukturalne grup podmiotów gospodarki narodowej w 2008 r., GUS, Warszawa 2009.
Downloads
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.