Main Article Content
Article Details
Baran J.: Metody uzupełniania zapasów w spółdzielni mleczarskiej - stadium przypadku, Roczniki Naukowe SERiA, t. XI, z. 1, 2009.
Bogucka A., Ziółkowski R., Wybrane problemy promocji produktów turystycznych na obszarach wiejskich, [w:] Jalinik M. (red.), Determinanty rozwoju turystyki na obszarach wiejskich, Wyd. Politechnika Białostocka, Białystok 2005
Brzezińska-Wójcik T., Skowronek E.: Potencjał turystyczny Roztocza Tomaszowskiego na przykładzie gminy miejsko-wiejskiej Krasnobród, Annales UMCS Sectio B, vol. LXIV, 1 2009
Kondracki J.: Geografia regionalna Polski, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2009
Kosmaczewska J.: Witryna internetowa jako narzędzie kreowania konkurencyjności w agroturystyce, Acta Scientiarum Polonorum. Seria: Oeconomia 9 (4) 2010
Kotler P.: Marketing, Wyd. Gebethner&Ska, Warszawa 2004
Nalazek M., Moskała J.: Internet w turystyce i hotelarstwie, Polskie Zrzeszenie Hoteli, Warszawa, 2003
Oleksiuk A.: Marketing usług turystycznych, Wyd. Difin, Warszawa 2007
Pawłowski A.: Roztocze Środkowe. Przewodnik nie tylko dla turystów, Wyd. Naukowe, Turystyczne i edukacyjne, Mielec 2006
Rolska-Boruch I.: Z przeszłości kulturowej Lubelszczyzny. Inwentarz topograficzno-rzeczowy zabytków województwa lubelskiego, Wyd. Archidiecezji Lubelskiej "Gaudium", Lublin 2002.
Sawicki B., Antoszek J.: Rola usług internetowych w rozwoju turystyki na obszarach wiejskich, [w:] Bergier J., Sawicki B. (red.), Wybrane zagadnienia z turystyki wiejskiej, PWSZ Biała Podlaska, Biała Podlaska 2005
Sikora J.: Promocja warunkiem rozwoju agroturystyki, [w:] Jalinik M., Regionalne aspekty rozwoju turystyki, Wyd. Eko-Pres, Białystok 2006
Turkowski M.: Marketing usług hotelarskich, Wyd. PWE, Warszawa 2010
Ustawa o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997r. ze zmianami z dnia 29 kwietnia 2010 r.
www.stat.gov.pl
Downloads
- Stanisław Skowron, The marketing dimension of entrepreneurial behaviour exemplified by commercial microenterprises , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 9(58) (2013)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.