Cechy domen internetowych polskich marek eksportowych a specyfika branży
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
cechy domen internetowych, strony WWW, umiędzynarodowienie, polskie marki
Abstrakt
Celem artykułu jest odpowiedź na pytanie badawcze: Czy cechy stron internetowych polskich marek adresowanych do krajowych i zagranicznych konsumentów wykazują istotne różnice ze względu na specyfikę branży? W tym celu zrealizowano badania ilościowe polegające na obserwacji i rejestrowaniu cech witryn internetowych marek eksporterów i uzupełniono o dane wtórne na temat ruchu internetowego oraz wyników finansowych gestorów marek. Zbiorowość badawczą stanowiły 402 najsilniejsze polskie marki dóbr konsumpcyjnych, sprzedawane na rynkach zagranicznych. Stwierdzono, że relatywnie najwyższy poziom badanych cech witryn WWW wykazują marki odzieży i innych produktów związanych z modą oraz marki pozostałych dóbr trwałego użytku, a najniższy - marki żywności i kosmetyków.
Article Details
Jak cytować
Witek-Hajduk, M., Mazur, J., Sznajder, A., Targański, B., & Zaborek, P. (2017). Cechy domen internetowych polskich marek eksportowych a specyfika branży. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (17(66), 189–199. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2017.17.66.16
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Barbara Szymoniuk, KLASTER JAKO SIEĆ INTERESARIUSZY WEDŁUG ZAŁOŻEŃ MARKETINGU 3.0 , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 17(66) (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.