Main Article Content
Article Details
Czerwiński B., Osoby starsze wobec innowacyjnych form świadczenia usług ubezpieczeniowych, Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 14(63)/2015. (Crossref)
Dąbrowska A., Bylok F., Janoś-Kresło M., Kiełczewski D., Ozimek I., Kompetencje konsumentów, innowacyjne zachowania, zrównoważona konsumpcja. PWE, Warszawa 2015.
Działania powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w roku 2016. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Departament Ochrony Interesów Konsumentów. Warszawa, grudzień 2017. https://uokik.gov.pl/download.php?plik=21112 [dostęp: 29.04.2018].
Komunikat Komisji do Parlamentu Europejskiego, Rady, Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego i Komitetu Regionów "W kierunku europejskich horyzontalnych ram w zakresie zbiorowego dochodzenia roszczeń". Komisja Europejska, Strasburg, 11.06.3013 r., COM(2013), 401 final.
Sprawozdanie z działalności Wydziału Pozasądowego Rozwiązywania Sporów w Biurze Rzecznika Finansowego za 2017 r. Warszawa, kwiecień 2018. https://zbp.pl/public/repozytorium/dla_konsumentow/arbiter_bankowy/sprawozdania/SPRAWZO DANIE_BAK_2017.pdf [dostęp: 4.05.2018].
Sprawozdanie z działalności Rzecznika Finansowego za 2017 r. oraz uwagi o stanie przestrzegania prawa i interesów klientów podmiotów rynku finansowego. https://rf.gov.pl/files/22778__5316__Sprawozdanie_Rzecznika_Finansowego_za_2017_r_.pdf [dostęp: 4.05.2018].
Sprawozdanie z działalności Sądu Polubownego przy KNF w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w 2017 roku file:///C:/Users/WNE/Documents/Usługi/Sprawozdanie%20z%20działalności%20SP%20przy%20 KNF%20w%20zakresie%20pozasądowego%20rozwiązywania%20sporów%20konsumenckich_61 603.pdf [dostęp: 4.05.2018].
Sprawozdanie z działalności Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego w 2017 roku.https://www.knf.gov.pl/knf/pl/komponenty/img/SPRAWOZDANIE%20SP_KNF_12_61530. 04_61530.2018_61530.pdf [dostęp: 29.04.2018].
Stoma M., Modele i metody pomiaru jakości usług. Q&R Polska Sp. z o.o., Lublin 2012.
Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Tekst jedn.: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.
Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r. poz. 798.
Ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 3 z późn. zm.
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.
Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dz.U. z 2018 r. poz. 649.
Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców. Dz.U. z 2018 r. poz. 646.
Ustawa z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług Dz.U. z 2014 r. poz. 915 z późn. zm.
Wawrzyniak A., Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów, Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 14(63)/2015. (Crossref)
Downloads
- Jacek Dziwulski, IMPACT OF THE LEVEL AND QUALITY OF EMPLOYEES' KNOWLEDGE ON HUMAN CAPITAL MANAGEMENT IN A SERVICE ORGANIZATION ON A SELECTED EXAMPLE , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 19(68) (2018)
You may also start an advanced similarity search for this article.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.