Main Article Content
Article Details
Baines P., Chansarkar B.: Introducing Marketing Research, Wiley, New York 2002
Bartosik-Purgat M.: Social networking sites as a channel for delivering information about durable products and its impact on purchasing decisions, Acta Scientiarum Polonorum Oeconomia, 17(1)/2018 (Crossref)
Baruk I. A., Iwanicka A.: Prosumpcja internetowa vs. Prosumpcja pozainternetowa, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 459/2016
Bywalec Cz., Rudnicki L.: Konsumpcja, PWE, Warszawa 2002
Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Wódkowski A.: E-usługi a społeczeństwo informacyjne, Difin Warszawa 2009
Domańska K.: Kim jest prosument, Marketing w praktyce, 29/2009
Gach D.: Pozyskiwanie i wykorzystywanie wiedzy klientów, E-Mentor, 23/2008
Guido G., Peluso A. M.: Preconditions for the diffusion of prosumption among firms: a case study approach, Problems and Perspectives in Management. Vol. 6, Issue 4/2008
Jaciow M., Wolny R.: Polski e-konsument. Typologia, zachowania, OnePress, Gliwice 2011
Jung B.: Kapitalizm postmodernistyczny, Ekonomista, 5-6/1997
Kędzior Z.: Zachowania gospodarstw domowych i przedsiębiorstw. Prawidłowości, determinanty, CBiE AE Katowice, Katowice 1997
Kieżel E, Smyczek S.: Model zachowań prosumenckich konsumentów na rynku usług finansowych, Konsumpcja i Rozwój, 2(5)/2013
Kozinets R. V.: Etnografia. Badania etnograficzne online, Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2012
Kucia M.: Studium terminologiczne koncepcji Costumer engagement, Handel Wewnętrzny, 6 (377)/2018
Pliszka P.: E-ubezpieczenia w polskim społeczeństwie informacyjnym, Studia Informatica Pomerania, 4(46)/2017 (Crossref)
Silverman D.: Prowadzenie badań jakościowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2018. Wyniki badań statystycznych z lat 2014-2018, GUS Warszawa Szczecin (www.stat.gov.pl).
Toffler A.: Trzecia fala, PIW, Warszawa 1997
Troye S. V., Xie Ch.,: The active consumer: Conceptual, methodological, and managerial challenges of prosumption, Norwegian School of Economics and Business Administration, 2007
Wolny R.: Możliwości wykorzystania obserwacji w Internecie w badaniach rynku e-usług, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 336/2014 (Crossref)
Wolny R.: Prosumpcja i prosument na rynku e-usług, Konsumpcja i Rozwój, 1(4)/2013
Wolny R., Rynek e-usług w Polsce - funkcjonowanie i kierunki rozwoju, UE, Katowice 2013
Xie Ch.: Trying to prosume. Toward a perspective on prosumption, Norwegian School of Economics and Business Administration, 2008
Downloads
- , THE ROLE OF INTERNAL AUDIT IN THE EVALUATION OF URBAN LOCAL GOVERNMENT EXPENDITURES , The Scientific Journal European Policies, Finance and Marketing: No. 22(71) (2019)
You may also start an advanced similarity search for this article.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.