Main Article Content
Article Details
Bagan-Karluta K.: Umowa franchisingu, C.H.BECK, Warszawa 2001.
Ph. Kotler P.: Marketing, REBIS, Warszawa 2005.
Lewandowska L.: Niekonwencjonalne formy finansowania przedsiębiorczości, ODDK, Gdańsk 1999.
Mendelsohn M., Acheson D.: Franchisin,. POLTEXT, Warszawa 1992.
Negocjacje w transferze technologii, UNIDO, Warszawa 2003.
Pokorska B.: Franchising w rozwoju procesów integracji w handlu, Handel Wewnętrzny 2003, nr 4-5.
Pokorska B.: Przedsiębiorca w systemie franczyzowym, PARP, Warszawa 2004.
Raport 2006/2007: Rynek franczyzy i systemów agencyjnych w Polsce, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2007.
Raport o franchisingu w Polsce 2003/2004, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2004.
Raport o franczyzie i systemach agencyjnych w Polsce 2005/2006, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2006.
Raport o franczyzie w Polsce 2008, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2008.
Raport o franczyzie w Polsce 2009, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2009.
Raport o polskim rynku franchisingu 2004/2005, PROFIT SYSTEM, Warszawa 2005.
Steinerowska-Streb I.: Alianse strategiczne małych i średnich przedsiębiorstw, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 2006, nr 9.
Steinerowska-Streb I.: Różnice kulturowe a marketing globalny, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 2004, nr 7.
Wyszkowska-Kuna J.: Handel usługami w procesie integracji europejskiej, WYD. UŁ, Łódź 2005.
Zmiany strukturalne grup podmiotów gospodarki narodowej w 2008 r., GUS, Warszawa 2009.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.