Main Article Content
Article Details
Bernacki A., Zawadzki A.: Historia i aktualne przeobrażenia spółdzielczego sektora bankowego w Polsce, w: Bernacki A. (red.): Funkcjonowanie banków spółdzielczych w Niemczech i Polsce - Materiały na międzynarodowe seminarium Warszawa - Frankfurt nad Menem, 5-9 maja 1997 r., Fundacja "Rozwój SGGW", Warszawa 1997.
Bryniarska T. I.: Banki spółdzielcze w świetle teorii rynków kooperantów, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2001.
Dwojak Ł.: Ewolucja strategii dystrybucji na rynku usług bankowych, "Bank i Kredyt" 2006, nr 1.
Gniewek J.: Ekonomika przekształceń strukturalnych w sektorze bankowości spółdzielczej w Polsce, w: Urban S. (red.): Agrobiznes 2002 - Przemiany w agrobiznesie i obszarach wiejskich oraz ich następstwa, t. 1. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. O. Lanego, Wrocław 2002.
Gniewek J., Krasnodębski A.: Elementy marketingu bankowego, w: Żmija J., Strzelczak L. (red.): Zarządzanie i marketing w agrobiznesie wobec integracji z Unią Europejską, Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja, Kraków 2000.
Gostomski E.: Europejskie banki spółdzielcze, "Gazeta Bankowa" 2006, nr 46 (942).
Gostomski E.: Segmentacja rynku i kanały dystrybucji usług, "Bank" 2004, nr 2.
Grzywacz J.: Marketing w działalności banku, Centrum Doradztwa i Informacji Difin, Warszawa 2006.
Klepacki T.: Kanały dystrybucji w bankach spółdzielczych - Tradycja czy nowoczesność? "Bank Spółdzielczy" 2001, nr 3 (437).
Kosiński B., Nowak A. Z. (red.): Bank depozytowo-kredytowy, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2004.
Kotowicz A. i inni: Raport o sytuacji banków w 2008 roku, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa 2009.
Kowalczyk A.: Tak zwane strategie cenowe, "Bank" 2003, nr 9.
Kramer T.: Podstawy marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
Kulawik J.: Formułowanie strategii, zarządzanie ryzykiem i doskonalenie podziału pracy w grupie spółdzielczej na przykładzie Niemiec, "Zagadnienia ekonomiki rolnej" 2005, nr 3 (304).
Kulawik J.: Kliencie, trzymaj dystans! "Gazeta Bankowa" 2005, nr 38 (882).
Kulawik J.: Skuteczne strategie "miejskich" banków spółdzielczych, "Bank i Rolnictwo" 2006, nr 3 (97).
Lipowski M.: Marketing bankowy - Zarządzanie popytem i podażą usług, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2003.
Markowski K.: Metody konkurowania banków o klienta, w: Garczarczyk J. (red.): Instytucje finansowe - marketing - przedsiębiorstwa, Konferencja Naukowa Rydzyna 28-29 października 1996 roku, Katedra Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej, Poznań 1996.
Pizło W.: Zarządzanie marketingowe w spółdzielczości, "Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej" 1995, nr 1. (Crossref)
Przybylska-Kapuścińska W.: Strategie marketingu mix w polskich bankach, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu" 1998, nr 1 (8).
Roszkowski Z.: Marketing bankowy, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, Białystok 2002.
Sawicka J. (red.): Założenie i prowadzenie małego przedsiębiorstwa, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2000.
Smyczek S.: Polityka dystrybucji w polskich bankach, "Zeszyty Naukowe" nr 2, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, Katowice 1996.
Strumiński D., Twardowski D. (red.): Banki spółdzielcze w Polsce, Komisja Nadzoru Bankowego, Warszawa 2006.
Sytuacja finansowa banków w 2004 r. - Synteza.
Szambelańczyk J.: Analiza ustawy o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się, bankach zrzeszających oraz zmianie niektórych ustaw z dnia 7 grudnia 2000 r., "Bezpieczny Bank" 2000, nr 4 (11).
Szambelańczyk J.: Banki spółdzielcze w Polsce w procesach zmian systemowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006.
Szambelańczyk J. (red.): Zarządzanie bankiem spółdzielczym, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 1997.
Urbanek G.: Wykorzystanie marki do kreowania wartości w bankach, "Bank i Kredyt" 2005, nr 1.
Ustawa z dnia 27 czerwca 2003 r. o zmianie ustawy o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się i bankach zrzeszających oraz ustawy o Narodowym Banku Polskim (Dz. U. z 2003 r. Nr 137, poz. 1303).
Wilk M.: Nazwa i marketing banków spółdzielczych, w: http://www.ibs.edu.pl/content/view/2179/30/
Wilk M.: Wzrost liczby własnych bankomatów i stron www w bankach spółdzielczych, w: http://wilkmichal.blogbank.pl
Winkler M.: Reklama zewnętrzna w marketingu bankowym, "Bank" 2003, nr 3.
Wojciechowska-Filipek S.: Zastosowanie technologii informacyjnej w produktach i usługach banków spółdzielczych, w: Stefański M. (red.): Perspektywy rozwoju bankowości spółdzielczej w Polsce, Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku, Włocławek 2008.
Żurawik B., Żurawik W.: Marketing bankowy, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1995.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.