Main Article Content
Article Details
Bernacki A., Zawadzki A.: Historia i aktualne przeobrażenia spółdzielczego sektora bankowego w Polsce, w: Bernacki A. (red.): Funkcjonowanie banków spółdzielczych w Niemczech i Polsce - Materiały na międzynarodowe seminarium Warszawa - Frankfurt nad Menem, 5-9 maja 1997 r., Fundacja "Rozwój SGGW", Warszawa 1997.
Bryniarska T. I.: Banki spółdzielcze w świetle teorii rynków kooperantów, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2001.
Dwojak Ł.: Ewolucja strategii dystrybucji na rynku usług bankowych, "Bank i Kredyt" 2006, nr 1.
Gniewek J.: Ekonomika przekształceń strukturalnych w sektorze bankowości spółdzielczej w Polsce, w: Urban S. (red.): Agrobiznes 2002 - Przemiany w agrobiznesie i obszarach wiejskich oraz ich następstwa, t. 1. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. O. Lanego, Wrocław 2002.
Gniewek J., Krasnodębski A.: Elementy marketingu bankowego, w: Żmija J., Strzelczak L. (red.): Zarządzanie i marketing w agrobiznesie wobec integracji z Unią Europejską, Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja, Kraków 2000.
Gostomski E.: Europejskie banki spółdzielcze, "Gazeta Bankowa" 2006, nr 46 (942).
Gostomski E.: Segmentacja rynku i kanały dystrybucji usług, "Bank" 2004, nr 2.
Grzywacz J.: Marketing w działalności banku, Centrum Doradztwa i Informacji Difin, Warszawa 2006.
Klepacki T.: Kanały dystrybucji w bankach spółdzielczych - Tradycja czy nowoczesność? "Bank Spółdzielczy" 2001, nr 3 (437).
Kosiński B., Nowak A. Z. (red.): Bank depozytowo-kredytowy, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2004.
Kotowicz A. i inni: Raport o sytuacji banków w 2008 roku, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Warszawa 2009.
Kowalczyk A.: Tak zwane strategie cenowe, "Bank" 2003, nr 9.
Kramer T.: Podstawy marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
Kulawik J.: Formułowanie strategii, zarządzanie ryzykiem i doskonalenie podziału pracy w grupie spółdzielczej na przykładzie Niemiec, "Zagadnienia ekonomiki rolnej" 2005, nr 3 (304).
Kulawik J.: Kliencie, trzymaj dystans! "Gazeta Bankowa" 2005, nr 38 (882).
Kulawik J.: Skuteczne strategie "miejskich" banków spółdzielczych, "Bank i Rolnictwo" 2006, nr 3 (97).
Lipowski M.: Marketing bankowy - Zarządzanie popytem i podażą usług, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2003.
Markowski K.: Metody konkurowania banków o klienta, w: Garczarczyk J. (red.): Instytucje finansowe - marketing - przedsiębiorstwa, Konferencja Naukowa Rydzyna 28-29 października 1996 roku, Katedra Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej, Poznań 1996.
Pizło W.: Zarządzanie marketingowe w spółdzielczości, "Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej" 1995, nr 1. (Crossref)
Przybylska-Kapuścińska W.: Strategie marketingu mix w polskich bankach, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu" 1998, nr 1 (8).
Roszkowski Z.: Marketing bankowy, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, Białystok 2002.
Sawicka J. (red.): Założenie i prowadzenie małego przedsiębiorstwa, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2000.
Smyczek S.: Polityka dystrybucji w polskich bankach, "Zeszyty Naukowe" nr 2, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, Katowice 1996.
Strumiński D., Twardowski D. (red.): Banki spółdzielcze w Polsce, Komisja Nadzoru Bankowego, Warszawa 2006.
Sytuacja finansowa banków w 2004 r. - Synteza.
Szambelańczyk J.: Analiza ustawy o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się, bankach zrzeszających oraz zmianie niektórych ustaw z dnia 7 grudnia 2000 r., "Bezpieczny Bank" 2000, nr 4 (11).
Szambelańczyk J.: Banki spółdzielcze w Polsce w procesach zmian systemowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006.
Szambelańczyk J. (red.): Zarządzanie bankiem spółdzielczym, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 1997.
Urbanek G.: Wykorzystanie marki do kreowania wartości w bankach, "Bank i Kredyt" 2005, nr 1.
Ustawa z dnia 27 czerwca 2003 r. o zmianie ustawy o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się i bankach zrzeszających oraz ustawy o Narodowym Banku Polskim (Dz. U. z 2003 r. Nr 137, poz. 1303).
Wilk M.: Nazwa i marketing banków spółdzielczych, w: http://www.ibs.edu.pl/content/view/2179/30/
Wilk M.: Wzrost liczby własnych bankomatów i stron www w bankach spółdzielczych, w: http://wilkmichal.blogbank.pl
Winkler M.: Reklama zewnętrzna w marketingu bankowym, "Bank" 2003, nr 3.
Wojciechowska-Filipek S.: Zastosowanie technologii informacyjnej w produktach i usługach banków spółdzielczych, w: Stefański M. (red.): Perspektywy rozwoju bankowości spółdzielczej w Polsce, Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku, Włocławek 2008.
Żurawik B., Żurawik W.: Marketing bankowy, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1995.
Downloads

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.