Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej na rynku usług bankowych (na przykładzie banków spółdzielczych)
Main Article Content
Abstrakt
W artykule zaprezentowano najpopularniejsze instrumenty komunikacji marketingowej, stosowane przez banki spółdzielcze w ramach działalności marketingowej. Zwrócono również uwagę na częstotliwość wykorzystania poszczególnych form komunikacji marketingowej. Najpopularniejszą i najczęściej wykorzystywaną formą komunikacji marketingowej w bankach spółdzielczych są instrumenty sprzedaży bezpośredniej. Banki spółdzielcze szczególną uwagę zwracają na podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez odpowiednio opracowany system szkoleń. Do najmniej popularnych instrumentów komunikacji marketingowej można zaliczyć reklamę telewizyjną i internetową.
Article Details
Jak cytować
Nowacka, A. (2010). Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej na rynku usług bankowych (na przykładzie banków spółdzielczych). Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (3(52), 36–44. https://doi.org/10.22630/PEFIM.2010.3.52.3
Bibliografia
Aleksander R. S. (red): Marketing Definitions, American Marketing Association, Chicago 1965.
Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001.
Grzegorczyk W.: Reklama i promocja usług bankowych, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1996.
Roszkowski Z.: Marketing bankowy, Wydawnictwo WSE, Białystok 2001.
Sztucki T.: Promocja - sztuka pozyskiwania nabywców, Placet, Warszawa 1995.
Wiktor J. W.: Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa 2001.
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.