Main Article Content
Article Details
Adamczyk J., Marketing i zarządzanie w agrobiznesie, Oficyna Wydawnicza Politechniki w Rzeszowie, Rzeszów 1999.
Baker J., Marketing rolniczy, Wydawnictwo Akademii Rolniczej w Poznaniu, Poznań 1993.
Branson R. E., Norvell D. G., Introduction to agricultural marketing, McGraw - Hill Book Company, New York 1983.
Cholewicka - Goździk K. (red.), Marketing produktów rolno - żywnościowych, FAPA, Warszawa 1997.
Domański T., Bryła. P., Marketing produktów żywnościowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
Gołębiewski J., Efektywność systemów marketingowych w gospodarce żywnościowej, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2010.
Gołębiewski J., Marketing produktów rolno - żywnościowych, w: Rynek rolny w ujęciu funkcjonalnym, Wyd. Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, IERiGŻ - PIB, Warszawa 2007.
Kapusta F., Agrobiznes, Difin, Warszawa 2008.
Kohls R. L., Marketing of agricultural products, Mac Millan, London 1968.
Kohls R. L., Uhl J. N., Marketing of agricultural products, MacMillan Publishing Company, New York 1990.
Kos A., Szwacka-Salmonowicz J., Marketing produktów żywnościowych, PWRiL, Warszawa 1997.
Małysz J., Łańcuch żywnościowy, w: Encyklopedia agrobiznesu, Fundacja Innowacja, Warszawa 1998.
Morawski W., Socjologia ekonomiczna, PWN, Warszawa 2001.
Pilarczyk B., Nestorowicz R., Marketing ekologicznych produktów żywnościowych, Oficyna a Walters Kluwer Business, Warszawa 2010.
Pudełkiewicz E. (2009). Socjoekonomiczna koncepcja rozwoju agrobiznesu. Roczniki Naukowe SERiA, 9(2).
Rhodes V. J., The agricultural marketing system, John Wiley and Sons, New York 1983.
Safin K., Przedsiębiorstwo rodzinne - istota i zachowania strategiczne, Wyd. Akademia Ekonomiczna, Wrocław 2007.
Sznajder M., Przepióra A., Trębacz A., Marketing produktów rolno-spożywczych, Top Druk s.c., Poznań 1997.
Tomczak F., Od rolnictwa do agrobiznesu. Transformacja gospodarki rolno - żywnościowej Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, SGH w Warszawie, Warszawa 2004.
Urban R., Marketing produktów spożywczych, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2008.
Woś A., Agrobiznes. Makroekonomika, t.1, wyd. Key Text, Warszawa 1996.
Woś A. (red.), Agrobiznes. Mikroekonomia (t. 2), Wyd. Key Text, Warszawa 1996.lw
Downloads
- Eugeniusz Pudełkiewicz, Spółdzielcze formy gospodarowania w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 2(51) (2009)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.