Refleksje wokół koncepcji marketingu w agrobiznesie

Main Article Content

Eugeniusz Pudełkiewicz


Abstrakt
Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na potrzebę rozwijania nowej dziedziny wiedzy, związanej z wykorzystaniem różnych typów i rodzajów współczesnych koncepcji marketingowych w agrobiznesie. Potrzeba rozwijania nowej dziedziny określanej jako marketing w agrobiznesie wiąże się przede wszystkim z biznesową naturą, specyfiką i charakterem poszczególnych ogniw agrobiznesu. Praktyczne zastosowania marketingu w agrobiznesie mają coraz większe znaczenie ze względu na konkurencyjność, innowacyjność i procesy globalizacji we współczesnym świecie

Article Details

Jak cytować
Pudełkiewicz, E. (2011). Refleksje wokół koncepcji marketingu w agrobiznesie. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (5(54), 115–130. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1498
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.