Main Article Content
Article Details
Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing, Praha: Grada, 2007, 856 p., ISBN 8024705133.
Kotler, P., Keller, K.L.: Marketing Management, 12th. Edition, 2006, New Jersey: Prentice Hall 813 p., ISBN 0-13-145757-8.
Kretter, A. a kol.: Marketing, Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2010, 287 p., ISBN 978-80-552-0355-3.
Porovnanie internetových vyhľadávačov z hľadiska úspešnosti a umiestnenia na trhu. [online], [cit. 2012-02-25].
Downloads
- Hemmali Nagmy, Patrik Rovny, Lucia Vilhanová, The African Economies and Agricultural Value-Added – Contribution to GDP. Top Economies of 20 Countries in Africa 2012 , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 7(56) (2012)

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.