Main Article Content
Article Details
Adamowicz M., "Wymiary i cele interwencjonizmu rolnego w krajach o różnym poziomie rozwoju", [w:] "Wspólna Polityka Rolna Unii Europejskiej. Uwarunkowania, mechanizmy, efekty", Wydawnictwo SGGW Warszawa 2009, s. 20.
Chotkowski J. "Specyfika działań marketingowych na rynku rolnym", [w:] Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, Nr 1/2011, s. 72-75, 78.
Rembisz W., Stańko S., "ARR w systemie regulacji polskiego rynku rolnego", [w:] Agencja Rynku Rolnego 1990-2005; ARR 2005, s. 15-16.
Stańko S., "Wspólna Polityka Rolna - zasady, mechanizmy i system instytucjonalny", [w:] Agencja Rynku Rolnego 1990-2005; ARR 2005, s. 53.
Sprawozdania z działalności Agencji Rynku Rolnego z lat 2004-2011.
Agencja Rynku Rolnego (www.arr.gov.pl).
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi (www.minrol.gov.pl).
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.