Uwarunkowania rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach spółdzielczych
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
społeczna odpowiedzialność biznesu, spółdzielnia
Abstrakt
Społeczna odpowiedzialność biznesu to strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwa dobrowolnie w swoich działaniach uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe, czy relacje z różnymi grupami interesariuszy, w szczególności z pracownikami. W artykule przedstawiono korzyści wynikające ze stosowania CSR w przedsiębiorstwie, na przykładzie spółdzielni, które działając zgodnie z zasadami spółdzielczymi w znacznym stopniu realizują zasady społecznej odpowiedzialności biznesu. Wdrażanie systemu CSR przynosi nie tylko korzyści ekonomiczne, ale również korzyści dla pracowników, środowiska, otoczenia społecznego oraz przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej.
Article Details
Jak cytować
Grzybek, M., & Kawa, M. (2013). Uwarunkowania rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach spółdzielczych. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (9(58), 231–241. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1413
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Patryk Koć , Iwona Kowalska, Unijne finansowanie i komercjalizacja projektów innowacyjnych w placówkach naukowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.