Main Article Content
Article Details
Art. 1 Ustawy z dn. 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 188, poz. 1848 z późn. zm.
Bartkowiak G.: Społeczna odpowiedzialność biznesu w aspekcie teoretycznym i empirycznym. Wydawnictwo Difin. Warszawa 2011
Czubała A.: Formy współpracy przedsiębiorstw i organizacji non-profit w realizacji CS,. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, nr 41, ser. 558. Szczecin 2009
Gajdzik B. Ocieczek W.: Społeczna Odpowiedzialność Przedsiębiorstw Produkcyjnych, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2010
Gasparski W.: Wykłady z etyki biznesu. Wydawnictwo WSPiZ, Warszawa 2007
Kodeks dobrych praktyk spółdzielczych, Krajowa Rada Spółdzielcza, Warszawa 2008
Krupa J.: Spółdzielczość w Unii Europejskie, Handel Wewnętrzny, nr 4-5, Warszawa 2007
Nałęcz S., Konieczna-Sałamatin J: Polska spółdzielczość na progu XXI wieku. Zasoby oraz wybrane funkcje społeczno-ekonomiczne, Spółdzielczy Kwartalnik Naukowy, nr 1, Wydawnictwo Spółdzielcze, Warszawa 2008
Paliwoda-Matiolańska A.: Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Wyd. C.H. Beck, Warszawa.2009
Pańków W. Rok B. Strumińska-Kutra M. Woźniczko J.: Oblicza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Wyd. Naukowe Scholar, Warszawa, 2010
Raport o spółdzielczości polskiej, Krajowa Rada Spółdzielcza, Warszawa 2010
Raport. Ocena stanu wdrażania standardów społecznej odpowiedzialności biznes. PARP, Warszawa 2011
Wrażliwi na lokalne społeczności. Kurier Spółdzielczy. 2011, nr 1(2022), s.1-2
Żemigała M.: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Budowanie zdrowej, efektywnej organizacji. Wyd. Oficyna Wolters Kluwer. Warszawa, 2007.
Downloads
- Patryk Koć , Iwona Kowalska, Unijne finansowanie i komercjalizacja projektów innowacyjnych w placówkach naukowych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.