Main Article Content
Article Details
Braun-Gałkowska M.: Dzieci - odbiorcy reklam, Wychowawca. Miesięcznik dla nauczycieli i wychowawców katolickich. Nr 7-8/2002.
Doliński D.: Psychologia reklamy, Wydawnictwo Agencja Reklamowa AIDA, Wrocław 1998.
Etyka w reklamie. Dokument Papieskiej Rady ds. Środków Społecznego Przekazu z dn. 22.II.1997 r., Watykan 1997.
Hałdys K.: Reklama telewizyjna i system ochrony nieletnich przed jej oddziaływaniem, ZNZE WSIiZ 1/2007 (3).
Jaska E.: Wpływ reklamy medialnej na rozpoznawalność produktu, Roczniki Naukowe SERiA, 13(2), 2011.
Kall J.: Reklama, Wydawnictwo PWN, Warszawa 1999.
Lisowska - Magdziarz M.: Krótka historia reklamy, www.przyjaciele.doomni.net
Międzynarodowy Kodeks Reklamy - Międzynarodowe reguły postępowania w sprawie praktyki reklamowej Międzynarodowej Izby Handlowej, "Kwartalnik Prawa Prywatnego", 1/1996.
ngo.pl/eu.ngo.pl/ Opinia EKES w sprawie ram prawnych dla reklam kierowanych do dzieci i młodzieży
White R.: Reklama, czyli co to jest i jak się ją robi, Wydawnictwo Business Press, Warszawa 1993.
Żebrowska M. (red.): Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży, Wydawnictwo PWN, Warszawa 1986.
Downloads
- Augustyna Burlita, Czas jako aspekt zachowań konsumenckich , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.