Main Article Content
Article Details
J. Van Den Bergh, M. Behrer, Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y, Samo Sedno, Warszawa 2012.
D. Berkowitz, 100 Ways to Measure Social Media, http://www.slideshare.net/davidberkowitz/100-ways-to-measure-social-media-promotionmarketing-association-2010?from=ss_embed.
M. Czaplicka, Jak mierzyć Social Media, http://socjomania.pl/jak-mierzyc-social-media/
W. Gogołek, Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie, paradoksy, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa 2010.
A. Kohut, Social Networking Popular Across Globe, http://www.scribd.com/fullscreen/116542187?access_key=key-1kuery5rw7la60vxm2ac
J. Owyang, J. Lovett, Social Marketing Analytics, A New Framework for Measuring Results in Social Media, http://www.slideshare.net/jeremiah_owyang/altimeter-report-socialmarketing-analytics?from=embed
Ł. Partyka, Nie ujawniasz orientacji seksualnej i poglądów w sieci? Ujawniasz, http://m.next.gazeta.pl/next/1,124027,13542033,Nie_ujawniasz_orientacji_seksualnej_i_pogladow_w_sieci_.html
A. Podlaski, Marketing Społecznościowy, Helion, Gliwice 2010.
M. Sadowski, Rewolucja Social Media, Helion, Gliwice 2013.
C. Shih, Era Facebooka, Helion, Gliwice 2012.
Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji biznesowej, Deloitte, http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Poland/Local%20Assets/Documents/Raporty,%20badania,%20rankingi/pl_Facebook_2012_PL.pdf
Facebook Ads-najważniejsze informacje, home.pl, http://home.pl/files/poradnik_facebook_ads.pdf
Fanpage Trends, Sotrender, Luty 2013, http://www.sotrender.com/uploads/pdf/trends/5be19d87255261de7db0f5436c4a75b38ce462 ca.pdf
How Digital Influences How We Shop Around the World, Nielsen, http://es.nielsen.com/site/documents/NielsenGlobalDigitalShoppingReportAugust2012.pdf
Najbardziej opiniotwórcze... social media w Polsce, IMM, http://www.instytut.com.pl/IMM/o_firmie/raport_cytaty_social_media_06.2012.pdf
Polskie firmy w mediach społecznościowych, Deloitte, http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Poland/Local%20Assets/Documents/Raporty,%20badania,%20rankingi/pl_Facebook_2012_PL.pdf
Polskie marki na Facebooku, (w:) "Social Media 2012", Interstandard, http://www.internetstandard.pl/socialmedia2012
Robot internetowy, http://pl.wikipedia.org/wiki/Robot_internetowy
The 1000 most-visited sites on the web, http://www.google.com/adplanner/static/top1000/#
The Value Of A Facebook Fan: An Empirical Review, Syncapse, http://www.syncapse.com/value-of-a-facebook-fan-an-empirical-review/
Wyniki Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2013, https://www.gemius.pl/pl/aktualnosci/2013-03-05/01
Downloads
- Anna Rogala, Komunikacja marketingowa skierowana do wnętrza i na zewnątrz organizacji – wzajemne relacje , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.