Badanie społeczności jako wyzwanie współczesnych badań marketingowych

Main Article Content

Joanna Płuciennik


Słowa kluczowe : badania marketingowe, media społecznościowe, analiza sieci, monitoring mediów społecznościowych
Abstrakt
Możliwości, jakie daje sieć Web 2.0 ujawniają się w coraz powszechniejszym wykorzystaniu społeczności. Przejawia się to tak przeniesieniem części aktywności konsumentów do tych mediów, jaki i pojawieniem się w nich podmiotów komercyjnych. Spowodowało to konieczność wypracowania narzędzi, które byłyby w stanie analizować działania podejmowane w sieciach społecznościowych. Wśród nich najpopularniejszym staje się monitoring.

Article Details

Jak cytować
Płuciennik, J. (2013). Badanie społeczności jako wyzwanie współczesnych badań marketingowych. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse I Marketing, (9(58), 373–382. Pobrano z https://pefim.sggw.edu.pl/article/view/1369
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.