Main Article Content
Article Details
Adamik A., Nowicki, M.: Metody i narzędzia motywowania personelu. [w]: A. Zakrzewska-Bielawska (red.), Podstawy zarządzania. Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa, 2012.
Al Mehrzi N., Kumar Singh, S.: Competing through employee engagement: a proposed Framework. International Journal of Productivity and Performance Management, Vol. 65 Issue: 6, 2016 pp.831-843, https://doi.org/10.1108/IJPPM-02-2016-0037 (online 04.06.2018). (Crossref)
Armstrong M.: Zarządzanie zasobami ludzkimi. Oficyna Ekonomiczna, Kraków, 2005.
De Juana-Espinosa S., Rakowska A.: Public sector motivational practices and their effect on job satisfaction: country differences. European Journal of Management and Business Economics, 2018, https://doi.org/10.1108/EJMBE-02-2018-0027 (online 04.06.2018). (Crossref)
Griffin R. W.: Podstawy zarządzania organizacjami. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2009.
GUS: www.stat.gov.pl, Bank danych lokalnych stan na 31.12.2016.
Janowska Z.: Zarządzanie zasobami ludzkimi - wyzwanie XXI wieku. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2001.
Kozioł L., Piechnik-Kurdziel A., Kopeć J.: Zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie. Teoria i praktyka. Biblioteczka Pracownicza, Warszawa, 2006.
Kozłowska A.: Potrzeby jako system klasyfikacji modeli perswazyjnych - raport badawczy. Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa, 2014.
Kozłowski W.: Motywowanie pracowników w organizacji. Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa, 2017.
NCN: Narodowe Centrum Nauki. Dokumentacja konkursowa Miniatura 1. www.ncn.gov.pl/ogloszenia/konkursy/miniatura1 (online 15.06.2018)
Nohria N., Groysberg B., Lee L-E.: Employee Motivation. A Powerful New Model. Harvard Business Review, July-August 2008, https://pdfs.semanticscholar.org/b345/cfa480b2c5ae4dabac23aa1be839559d7a36.pdf (online 05.06.2018)
Penc J.: Motywowanie w zarządzaniu.Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków, 2000.
Sekuła Z.: Motywowanie do pracy. Teorie i instrumenty. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2008.
Walecka A. (2012). Podstawy motywowania pracowników. [w]: A. Zakrzewska-Bielawska (red.), Podstawy zarządzania. Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa, 2012.
Oleksyn T.: Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa, 2016.
Downloads
- Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło, Tajemniczy klient jako metoda badawcza – wybrane problemy , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 20(69) (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.