Main Article Content
Article Details
Barczyk R., 2004: Teoria i praktyka polityki antycyklicznej, AE, Poznań, s.16.
Blanchard O., 2011: Makroekonomia, Oficyna Wolters Kluwer, Warszawa, s. 849.
Cassel D., Thieme H.J., 1997: Einkommenspolitik Kritische. Analyse eines umstrittenem stabilitätspolitischen Konzepts, Kiepenheuer and Witsch, Kőln, s. 96.
Despres E., Friedman M., Hart A.G., Samuelson S.A., Wallace D.W., 1975: Problem niestabilności gospodarczej, w: Teoria i polityka stabilizacji koniunktury. Wybór tekstów, PWN, Warszawa, s. 41-42.
Hansen A.H., 1949: Economic Policy and Full Employment, New York, s. 248-249.
Hübner D., Lubiński M., 1988: Współczesny cykl koniunkturalny, Warszawa, s. 192-193. Kołodko G.W., 1993: Kwadratura pięciokąta. Od załamania gospodarczego do trwałego wzrostu, Poltex, Warszawa, s.46.
Kropiwnicki J., 1976: Teoria automatycznych stabilizatorów koniunktury, Warszawa, s. 143. Krugman P., Wells R., 2012: Makroekoonmia, Wyd. Naukowe PWN Warszawa, s. 357-361, 372-377.
Laffer A., 1981: The New Economics. A Debate „Economic Impact”, No 3.
Mussel G., Pätzold J., 2012: Grundfragen der Wirtschaftspolitik, 8-th ed. Vahlen, München, s. 22. (Crossref)
Nasiłowski M., 1996: System rynkowy. Problemy mikro- i makroekonomii, Warszawa, s. 209.
Owsiak S., 2017: Finanse publiczne. Współczesne ujęcie, PWN, Warszawa, s. 489-490. Pätzold J., 1991: Stabilisierungspolitik. Grundlagen der nachfrage- und angebotsorientierten Wirtschaftspolitik, Vahlen Vertag, Bonn-Stuttgart, s. 38-40.
Przybylska-Kapuścińska W., 1984: Automatyczne i dyskrecjonalne stabilizatory koniunktury gospodarczej w systemie fiskalnym, w: Interwencjonizm państwowy. Zagadnienia wybrane, AE, Poznań, s. 112.
Teichmann U., 1988: Grundriß der Konjunkturpolitik, München. (Crossref)
Tichy G.J., 1995: Konjunkturpolitik. Quantitative Stabilisierungspolitik bei Unsicherheit, Springer Verlag. (Crossref)
Downloads
- Piotr Mielus, Wpływ panelistów na kształtowanie się stawki WIBOR – podejście hybrydowe , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 23(72) (2020)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.