Main Article Content
Article Details
Aral S., Dellarocas C., Godes D.: Social Media and Business Transformation: A Framework
for Research. “Information Systems Research” 2013, vol. 24, no. 1.
Baruk A.: Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe. Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców, PWE, Warszawa 2017.
Bednarz J.: Prosumpcja jako rezultat zmian zachodzących w zachowaniach konsumentów na przykładzie przemysłu spożywczego. „Studia Oeconomica Posnaniensia” 2017, vol. 5, no. 1. (Crossref)
Chatterjee P.: Multiple‐channel and cross‐channel shopping behavior: role of consumer shopping orientations. “Marketing Intelligence & Planning” 2010, vol. 28, iss. 1. (Crossref)
Churchill G. A.: Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002.
Darolt M. R., Lamine C., Brandenburg A., De Cléofas Faggion Alencar M., Abreu L. S.: Alternative food networks and new producer-consumer relations in France and in Brazil. “Ambiente & Sociedade” 2016, vol. XIX, no. 2. (Crossref)
Dujarier M.-A.: The activity of consumer: Strengthening, transforming, or contesting capitalism? „The Sociological Quarterly” 2015, no. 56. (Crossref)
Gensler S., Verhoef P. C., Bohm M.: Understanding consumers' multichannel choices across the different stages of the buying process. “Marketing Letter” 2012, vol. 23. (Crossref)
Grubor A., Marić D.: Contemporary consumer in the global environment. CBU International Conference on Innovation, Technology Transfer and Education, March 25-27, 2015, Prague. (Crossref)
Hansen A. M., Kraemmergaard P., Mathiassen L.: Rapid Adaptation in Digital Transformation: a Participatory Process for Engaging IS and Business Leaders. “MIS Quarterly Executive” 2011, vol. 10, no 4.
http://www.statystyka.az.pl/test-anova-kruskala-wallisa.php (accessed: 07.01.2019).
Leahy R.: Relationships in fast moving consumer goods markets: The consumers' perspective. “European Journal of Marketing” 2011, vol. 45, no. 4. (Crossref)
Lipowski M., Angowski M.: Gender and Consumer Behaviour in Distribution Channels of Services. “International Journal of Synergy and Research” 2016, vol. 5. (Crossref)
Lucas H. C., Agarwal R., Clemons E. K., El Sawy O. A., Weber B.: Impactful Research on Transformational Information Technology: an Opportunity to Inform New Audiences. “MIS Quarterly” 2013, vol. 37, no. 2. (Crossref)
Martínez-Cañas R., Ruiz-Palomino P., Linuesa-Langreo J., Blázquez-Resino J. J.: Consumer Participation in Co-creation: An Enlightening Model of Causes and Effects Based on Ethical Values and Transcendent Motives. “Frontiers in Psychology” 2016, vol. 7. (Crossref)
Maye D.: Moving Alternative Food Networks beyond the Niche. “International Journal of Sociology of Agriculture and Food” 2013, vol. 20, no. 3.
Murawska A., Długosz H.: Prosumpcja jako forma aktywności konsumentów na rynku dóbr i usług. „Handel Wewnętrzny” 2018, vol. 4.
Oestreicher-Singer G., Zalmanson L.: Content or Community? A Digital Business Strategy for Content Providers in the Social Age. “MIS Quarterly” 2013, vol. 37, no. 2. (Crossref)
Pastuchova E., Vaclavıkova S.: Cluster analysis - data mining technique for discovering natural groupings in the data. “Journal of Electrical Engineering” 2013, vol. 64, no. 2. (Crossref)
Piccinini E., Gregory R. W., Kolbe L. M.: Changes in the Producer-Consumer Relationship -Towards Digital Transformation. 12th International Conference on Wirtschaftsinformatik, March 4-6 2015, Osnabrück, Germany, https://www.researchgate.net/publication/277325460 (accessed: 02.02.2019).
Ritzer G., Dean P., Jurgenson N.: The Coming Age of the Prosumer. “American Behavioral Scientist” 2012, vol. 56, no. 4. (Crossref)
Setia P., Venkatesh V., Joglekar S.: Leveraging Digital Technologies: How Information Quality Leads to Localized Capabilities and Customer Service Performance. “MIS Quarterly” 2013, vol. 37, no. 2. (Crossref)
Szreder M.: Losowe i nielosowe próby w badaniach statystycznych. „Przegląd Statystyczny” 2010, no. 4.
Yogesh F., Yesha M.: Effect of social media on purchase decision. “Pacific Business Review International” 2014, vol. 6, iss. 11.
Zecca F., Rastorgueva N.: Trends and Perspectives of the Information Asymmetry Between Consumers and Italian Traditional Food Producers. "Recent Patents on Food, Nutrition & Agriculture” 2016, vol. 8, no. 1. (Crossref)
Ziemba E., Eisenbardt M.: The ways of prosumers’ knowledge sharing with organizations. “Interdisciplinary Journal of Information, Knowledge and Management” 2018, vol. 13. (Crossref)
Downloads
- Kamil Mazurkiewicz, Core & More - koncepcja inteligentnej sprawozdawczości informacji korporacyjnych , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 24(73) (2020)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Agnieszka Baruk, Anna Iwanicka, Oczekiwania nabywców finalnych jako stymulator ich potencjału marketingowego , Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing: Nr 9(58) (2013)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.