Main Article Content
Article Details
BORKOWSKI S., ČOREJOVA T., Instrumenty rozwiązywania problemów w zarządzaniu, Wydawnictwo WSZiM w Sosnowcu, Sosnowiec 2004.
BORKOWSKI S.: Mierzenie poziomu jakości, WSZiM, Sosnowiec 2004.
PARASURMAN A., ZEITHAML V.A., BERRY L., A Conceptual Model of Service Quality and its Implications for Future Research, [in:] Journal of Marketing, 1985 nº4. (Crossref)
ROSAK J., BORKOWSKI S., Applying of the Servqual method to the estimation of the quality of the stationary medical treatment, Economy and Management of Enterprises in Transition Economies in the Global Market Environment, Pardubice 2005.
STASIAK - BETLEJEWSKA R., Wpływ nowych technologii informatycznych na kierunki rozwoju bankowości detalicznej w Polsce, rozprawa doktorska, promotor Antoniszyn E., Uniwersytet Opolski, 2008 r.
RUDAWSKA E. - KIECKO R.:, Servqual - metoda badania jakości usług i jej praktyczne zastosowanie, Marketing i Rynek, 5/2000.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.