Main Article Content
Article Details
Bloemer J.M.M., H.D.P. Kasper, The complex relationship between consumer satisfaction and brand loyalty, Journal of Economic Psychology, 1995 vol. 16. (Crossref)
Dixon M., K. Freeman, N. Toman, Przestań zabiegać o zachwyt klientów, Harvard Business Review Polska 2010-2011, grudzień-styczeń 2011.
Jones T.O., W.E. Sasser, Why satisfied customers defect, Harvard Business Review, Nov.-Dec. 1995.
Mazurek-Łopacińska K. (red.), Badania marketingowe. Teoria i praktyka, PWN Warszawa 2005.
Newman J.W., R.A. Werbel analysis of brand loyalty for major household appliances", Journal of Marketing Research, Vol. 10, 1973. (Crossref)
Oliver R.L., Whence consumer loyalty, Journal of Marketing, vol.63, 1999. (Crossref)
Reicheld F.F., Najważniejszy jest wskaźnik wzrostu, HBRP maj 2004.
Skowron Ł., Satysfakcja i lojalność klientów jako źródło przewagi konkurencyjnej, w: Urbanowska-Sojkin E., Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach - Rezultaty ekonomiczne, organizacyjne i społeczne, Zeszyty Naukowe UE w Poznaniu nr 170, Poznań 2011.
Stum D., A Thiry, Building Customer loyalty, Training and Development Journal 1991, April.
Sudolska A., Zarządzanie doświadczeniem klientów jako kluczowy czynnik w procesie budowania ich lojalności, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 660, Ekonomiczne problemy usług nr 72, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2011.
Urban W., D. Siemieniako Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar, PWN, Warszawa, 2008.
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.