Main Article Content
Article Details
Bartkowiak P., Sojkin B., 2014, Determinanty zakupu towarów przez polskich konsumentów, Marketing i Rynek, nr 8.
Bartkowiak P., Sojkin B., 2015, Wyznaczniki decyzji zakupowych towarów przez mieszkańców Poznania i Wielkopolski, Ruch Prawniczy, Socjologiczny i Ekonomiczny, nr 1, Poznań. (Crossref)
Furaji, F; Latuszyńska, M, Wawrzyniak, A., 2012, An Empirical Study of the Factors Influencing Consumer Behavior in the Electric Appliance Market. Vol 6-3. (Crossref)
Hasan A (2014) Consumer Brand Preference for Consumer Durable Goods With Reference to Lucknow District. International Journal of Economics and Management Science 4:217. doi: 10.4172/2162-6359.1000217 (Crossref)
Johar, S. 2015, Consumer decision making behavior to purchase of durable goods. International Journal of Applied and Pure Science and Agriculture. Vol 1-15
https://www.ibm.com/support/knowledgecenter/pl
Kowal J., 1998, Metody statystyczne w badaniach sondażowych rynku, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa - Wrocław.
Mashao E.T., Sukdeo N., 2018, Factors that influence consumer behavior in the purchase of durable goods household products, Proceedings of the International Conference on Industrial Engineering and Operations Management, Paris, ss.1668-1678.
Neethikumar P. AranganathaT., Determinants of Consumer Behavior towards Durable Goods. A case study of Home Appliances, International Journal of Multi Disciplinary Research - Vol 2 - Issue - 1 - January 2014.
Piskiewicz L., M. Radziukiewicz, Zasoby dóbr trwałych w gospodarstwach domowych, Przegląd Statystyczny, GUS, 10/2018.
Ramya N., Ali M., 2016, Factors affecting consumer buying behavior, International Journal of Applied Research 2(10).
Sojkin B., 2015, Determinanty zakupów towarów konsumpcyjnych mieszkańców polskich miast, Marketing i Rynek, nr 8.
Syndicated Price Image Study 2013, ARC Rynek i Opinia, Vocatus, marzec/kwiecień.
Sojkin B., 2013, Zachowania zakupowe i konsumpcyjne mieszkańców i Wielkopolski, IBRKiK, Warszawa.
Sojkin B., Bartkowiak P., 2017, Wyznaczniki decyzji zakupowych mieszkańców dużych miast w Polsce w odniesieniu do wybranych towarów FMCG, w: Nauki ekonomiczne w XXI wieku - dylematy, wyzwania, perspektywy. Jubileusz 70-lecia Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / Zając Czesław, 2017, red. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ISBN 978-83-7695-665-7, ss.241-250.
Wieczorkowska G., Wierzbiński J., 2011, Statystyka od teorii do praktyki, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa.
Zalega T, 2017, Determinants considered by Polish seniors when purchasing food and some durable goods, Nierówności społeczne a Wzrost Gospodarczy, nr 51 (3/2017). (Crossref)
Zwyczaje zakupowe Polaków, 2013, Shopping Show, Warszawa.
Satoła Ł.: Zróżnicowanie wykorzystania funduszy Unii Europejskiej w układzie centrum - peryferia, w: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego We Wrocławiu, nr 320, 2013, 176- 185.
Satoła Ł., Pogan P.: Trwały rozwój lokalny w gminach o zróżnicowanej sytuacji finansowej, Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, nr 116, 2016, 119-131. (Crossref)
Downloads

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.