Main Article Content
Article Details
Andreae B.: Ekstensywnie organizować - intensywnie gospodarować, PWRiL, Warszawa 1974.
Biuletyn Statystyczny nr 1, GUS, Warszawa, luty 2006.
Jaworski J.: Decyzyjne aspekty funkcji produkcji typu Cobb-Douglasa, Przegląd Statystyczny, z. 4, 1972.
Kamerschen D. R., Mc Kenzie R. B., Nardinelli C.: Ekonomia, Fundacja Gospodarcza NSZZ "Solidarność", Gdańsk 1991.
Klein L.R.: Wstęp do ekonometrii, PWE, Warszawa 1965.
Niezgoda D.: Kapitałochłonność produkcji a dochodowość kapitału w gospodarstwach chłopskich, Roczniki Nauk Rolniczych 1997, Seria G, T 87, z. 2.
Niezgoda D.: Efektywność substytucji pracy ludzkiej kapitałem w wysokotowarowych gospodarstwach rolnych,[w:] Roczniki Naukowe SERiA 2009, tom XI, zeszyt 1.
Polańska A.: Ekonomia pracy w zarządzaniu, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 1995.
Praca zbiorowa pod red. A. Wosia i Fr. Tomczaka: Ekonomika rolnictwa, PWRiL, Warszawa 1979.
Skarżyńska A. (praca zbiorowa): Produkcja, koszty i dochody wybranych produktów rolniczych w latach 2002-2005, Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, Kwartalnik, Dodatek do zeszytu 3/2006, Warszawa 2006.
Skarżyńska A. (praca zbiorowa): Wyniki ekonomiczne wybranych produktów rolniczych w latach 2005-2006, Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, Kwartalnik, Dodatek do zeszytu 3/2007, Warszawa 2007.
Skarżyńska A., Augustyńska-Grzymek I., Cholewa M., Dziewulski M.: Koszty i dochodowość. Koszty jednostkowe i dochody wybranych produktów w 2009 roku - wyniki badań w systemie Agrokoszty, Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, Kwartalnik, nr 2, Warszawa 2011.
Szałkowski A.: Przydatność koncepcji marginalnej produktywności pracy, [w:] Współczesne dylematy zatrudnienia. Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 1998.
Wójcik E.: Uwarunkowania konkurencyjności gospodarstw rolniczych, [w:] Sposoby budowy i oceny pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa, red. D. Niezgoda, Wydawnictwo KEiOA AR Lublin 2005.
Downloads

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
All articles published in European Policies, Finance and Marketing are fully open access. In this way, the scientific research results contained in articles published in our journal are available to every reader free of charge - in accordance with the CC BY-NC license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/).
According to the CC BY-NC license you are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format
- Adapt — remix, transform, and build upon the material
The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- NonCommercial — You may not use the material for commercial purposes .
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Source: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.en
According to that, the authors retain the copyright and full publishing rights.